• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
8

پرواز به فضا – آزمایش SpaceShipTwo توسط Virgin Galactic در هفته جاری

  • کد خبر : 13961
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
پرواز به فضا – آزمایش SpaceShipTwo توسط Virgin Galactic در هفته جاری

شرکت “ویرجین گالاکتیک” (Virgin Galactic) پرواز آزمایشی بعدی SpaceShipTwo را در ۱۳ دسامبر به فضا انجام می‌دهد. شرکت ویرجین گالاکتیک در ۱۱ دسامبر اعلام کرد، دومین آزمایش پروازی SpaceShipTwo برای پنجره‌ای که در ۱۳ دسامبر باز می‌شود، از پایگاه فضایی Mojave Air در کالیفرنیا انجام خواهد شد. این پرواز، چهارمین پرواز این وسیله پس از اولین […]

شرکت “ویرجین گالاکتیک” (Virgin Galactic) پرواز آزمایشی بعدی SpaceShipTwo را در ۱۳ دسامبر به فضا انجام می‌دهد.

پرواز به فضا - آزمایش SpaceShipTwo توسط Virgin Galactic در هفته جاری

شرکت ویرجین گالاکتیک در ۱۱ دسامبر اعلام کرد، دومین آزمایش پروازی SpaceShipTwo برای پنجره‌ای که در ۱۳ دسامبر باز می‌شود، از پایگاه فضایی Mojave Air در کالیفرنیا انجام خواهد شد. این پرواز، چهارمین پرواز این وسیله پس از اولین پروازش در جولای خواهد بود. محدودیت‌های هوایی در مجاورت این فرودگاه به منظور راه‌انداری و بازیابی موشک در ۱۳ دسامبر منتشر می‌شود.

طبق گفته مسئولان این شرکت، هدف اصلی از این پرواز، بهبود کیفیت و سرعت پرواز است. این آزمایش پروازی، اطلاعات مهم و جدیدی درباره این وسیله و عملکردش در ارتفاعات و سرعت‌های بالاتر در اختیار طراحان و سازندگان می‌گذارد؛ اطلاعاتی مانند مشخصات دست‌کاری‌های سوپرسونیک و کیفیت آن، دینامیک حرارتی و میزان سوخت مصرفی در زمان عملیات. موشک هیبریدی SpaceShipTwo در پرواز قبلی برای ۴۲ ثانیه سوخت، در حالی‌که سوزش کامل آن حدود یک دقیقه طول می‌کشد.

SpaceShipTwo در پرواز قبلی خود به ارتفاع ۵۲ کیلومتری رسید و شرکت سازنده آن، Virgin Galactic، اعلام کرد، این ارتفاع در آینده می‌تواند بسیار بالاتر باشد. ارتفاعی که Virgin Galactic برای پروازهای خود در نظر گرفته، حداقل رسیدن به ارتفاع ۵۰ مایلی یا ۸۰ کیلومتری است.

چهار محموله نامشخص به سفارش ناسا در این پرواز همراه با SpaceShipTwo پرتاب می‌شوند. این محموله‌ها در راستای برنامه پروازهای زیرمداری و شروع شبیه‌سازی توزیع وزن مسافران آینده در این سفینه فضایی تست می‌شوند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.