• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

توسعه موتور جنگنده ‌ رولزرویس با همکاری ژاپن

  • کد خبر : 20703
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
توسعه موتور جنگنده ‌ رولزرویس با همکاری ژاپن

رولزرویس اعلام کرده است که با شرکت IHI برای توسعه و ساخت یک موتور جنگنده همکاری خواهد کرد. برنامه پروژه طراحی ساخت موتور یک گام مهم رو به جلو در توانایی دو کشور جهت توسعه نیازهای هواپیماهای جنگنده خود خواهد بود و به طور بالقوه صدها شغل را در بریتانیا و ژاپن تضمین می‌کند. کار […]

رولزرویس اعلام کرده است که با شرکت IHI برای توسعه و ساخت یک موتور جنگنده همکاری خواهد کرد. برنامه پروژه طراحی ساخت موتور یک گام مهم رو به جلو در توانایی دو کشور جهت توسعه نیازهای هواپیماهای جنگنده خود خواهد بود و به طور بالقوه صدها شغل را در بریتانیا و ژاپن تضمین می‌کند. کار بر روی نمایشگر موتور مشترک از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و بریتانیا ۳۰ میلیون پوند اولیه را در برنامه‌ریزی، طراحی‌های دیجیتال و توسعه‌های نوآورانه تولید سرمایه گذاری می‌کند. انتظار می‌رود ۲۰۰ میلیون پوند دیگر از بودجه بریتانیا برای توسعه این سیستم پیشرانه، در مقیاس کامل اختصاص یابد.

الکس زینو،  مدیر توسعه کسب‌وکار در رولز رویس گفت: “ما با مشتریان و شرکای صنعتی خود در ژاپن یک رابطه دیرینه و ارزشمند داریم. تیم‌های صنعتی در بریتانیا و ژاپن فناوری‌های تکمیلی را ارائه می‌کنند که نیروی پاک‌تر، نسل جدید و پیشرانه قدرتمند را برای نیازهای جنگنده‌های آینده هر دو کشور به ارمغان می‌آورد. برنامه مشترک ساخت موتور یک فرصت هیجان انگیز برای گرد هم آوردن برخی از بهترین قابلیت‌های هوایی جنگی در جهان است و همچنین توسعه فناوری‌های نوآورانه و حیاتی را که برای صنعت هوافضای دفاعی اساسی خواهد بود، امکان‌پذیر می‌کند.” رولزرویس شراکت طولانی مدت و قوی با ژاپن از طریق توسعه فناوری، مهندسی و روابط زنجیره تأمین از دهه ۱۹۶۰ دارد. این شرکت بیش از ۴۰ کارمند را در دفاتر کوبه و توکیو استخدام کرده و ۵۰۰۰ ژاپنی دیگر در پروژه‌های رولزرویس کار می‌کنند. پروژه‌های فناوری اخیر که توسط دولت ژاپن انجام شده است، همراه با دسترسی به فناوری‌هایی که در پروژه Tempest  بریتانیا توسعه می‌یابند، با هدف امکان توسعه یک سیستم قدرت و پیشرانه نسل جدید در سطح جهانی است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.