• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

طراحی پرنده عمود پرواز الکتریکی با کاربرد نظامی

  • کد خبر : 20706
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
طراحی پرنده عمود پرواز الکتریکی با کاربرد نظامی

شرکت‌های BAE Systems وEmbraer  آغاز به مطالعه مشترک برای بررسی توسعه پرنده‌های الکتریکی عمودپرواز  (eVTOL) برای بازار دفاعی و امنیتی کرده‌اند. این مطالعه مشترک مبتنی بر توسعه پرنده‌های الکتریکی عمودپرواز برای بازار حمل و نقل هوایی غیرنظامی است و به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه این هواپیما می‌تواند قابلیت مقرون‌به‌صرفه، پایدار و سازگار را […]

شرکت‌های BAE Systems وEmbraer  آغاز به مطالعه مشترک برای بررسی توسعه پرنده‌های الکتریکی عمودپرواز  (eVTOL) برای بازار دفاعی و امنیتی کرده‌اند.

این مطالعه مشترک مبتنی بر توسعه پرنده‌های الکتریکی عمودپرواز برای بازار حمل و نقل هوایی غیرنظامی است و به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه این هواپیما می‌تواند قابلیت مقرون‌به‌صرفه، پایدار و سازگار را به‌عنوان یک نوع نظامی ارائه دهد. مهندسان بخش هوایی شرکت BAE Systems در بریتانیا، با تیم نظامی شرکت Embraer مستقر در برزیل همکاری خواهند کرد تا چگونگی بهره‌برداری از یک نوع دفاعی عمود پرواز الکتریکی را برای طیف وسیعی از کاربردها مانند حمل و نقل پرسنل، نظارت و شناسایی، امداد رسانی در بلایا و عملیات بشردوستانه بررسی نمایند.

Eve’s eVTOL می‌تواند با هزینه عملیاتی بسیار کمتر از سامانه‌های موجود، به تغییر عملیات دفاعی کمک کند و در عین حال اثرات زیست محیطی آنها را کاهش دهد. جکسون اشنایدر، مدیرعامل شرکت Embraer گفت: « همکاری ما با شرکت BAE Systems که پیشرو در زمینه این فناوری هیجان‌انگیز است ما را در راستای هدف خود برای ایجاد مشارکت‌های استراتژیک یاری می‌کند. ما مشتاقانه منتظریم تا راه های بیشتری را کشف کنیم که دو سازمان بتوانند با هم کار کنند و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند. ایان مولدونی، مدیر عملیات بخش BAE Systems Air، اضافه کرد: “همکاری نوآورانه Embraer در بخش تجاری با تجربه گسترده مهندسی دفاعی و یکپارچه‌سازی سیستم‌ها به ما کمک می‌کند تا سرعت نوآوری‌های جدید را تسریع کنیم. این مطالعه مشترک نمونه‌ای عالی از نحوه عملکرد ما در برابر تعهد خود برای دستیابی به فناوری‌های جدید و پایدار برای مشتریانمان است.”

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.