• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
17

رولز رویس شاهد بهبود تدریجی و افزایش عدم قطعیت به دلیل ویروس کرونا است

  • کد خبر : 20042
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
رولز رویس شاهد بهبود تدریجی و افزایش عدم قطعیت به دلیل ویروس کرونا است

شرکت رولزرویس اعلام داشت که انتظار دارد با کاهش محدودیت های سفر درماه های آینده، بازار آن به تدریج بهبود یافته و بازیابی شود اما سطح بالایی از عدم قطعیت نیز در چشم انداز این صنعت مشاهده می شود. پیش‌بینی می‌شود که امسال ساعات پرواز موتورهای تولیدی این شرکت برای هواپیماهای پهن پیکر حدود ۵۵٪ […]

شرکت رولزرویس اعلام داشت که انتظار دارد با کاهش محدودیت های سفر درماه های آینده، بازار آن به تدریج بهبود یافته و بازیابی شود اما سطح بالایی از عدم قطعیت نیز در چشم انداز این صنعت مشاهده می شود. پیش‌بینی می‌شود که امسال ساعات پرواز موتورهای تولیدی این شرکت برای هواپیماهای پهن پیکر حدود ۵۵٪ کاهش یابد، زیرا پرواز در مسیرهای طولانی همچنان با محدودیت روبه‌رو است و در فصل چهارم بازگشایی می شود. این شرکت همچنان بر اساس نرخ اعلام شده از سوی مشتریان سازنده خود، برای حدود ۲۵۰ تحویل موتور پهن پیکر در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی می‌کند.

رولزرویس همچنین از پیش‌بینی کسورات نقدینگی شرکت و کاهش یک سوم نیروی کار هوافضای غیرنظامی خود خبر داد. ماه گذشته این شرکت، در بریتانیا انفصال از خدمت داوطلبانه، از جمله طرح بهبودیافته بازنشستگی زودهنگام را آغاز کرد. این شرکت اعلام کرده که بیش از ۳۰۰۰ کارمند به صورت داوطلبانه در انگلستان درخواست انفصال از خدمت داده اند و انتظار می‌رود که حدود دو سوم این کارمندان تا پایان ماه آگوست کار خود را ترک کنند.

در نیمه اول، کسب و کار شاهد کاهش شدید تقاضا به دلیل افت حدود ۵۰ درصدی ساعات پرواز موتور پهن پیکرها بود شامل کاهش ۷۵ درصدی فصل دوم ناشی از اثرات Covid-19 بود. در ماه آوریل، در مقایسه با آوریل ۲۰۱۹، ساعت های پرواز ۸۰٪ کاهش یافت و در ماه می و ژوئن پیشرفت اندکی در پروازها حاصل شد که به علت افزایش پروازها در چین، آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه بود. فعالیت جت تجاری و پرواز منطقه‌ای به دلیل آن که کمتر در معرض ممنوعیت های بین مرزی قرار داشتند، سریع‌تر بازیابی شد.

فعالیت تعمیر و نگهداری (MRO) در نیمه اول سال در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ نسبتا پایدار ماند، اما کمتر از برنامه نیمه اول پیش از Covid-19 بود. این شرکت اعلام کرد که بقیه تعمیرات اساسی مربوط به مشکلات دوام و پایداری Trent 1000 را تکمیل کرده و به هدف خود برای کاهش تعداد هواپیماهای روی زمین (AOG) به زیر ۱۰ فروند، دست یافته است. این گزارش همچنین در زمینه تست تیغه توربین فشار قوی جایگزین برای Trent 1000 TEN پیشرفت خوبی را ارائه داده که قرار است تا پایان نیمه اول سال ۲۰۲۱ در ناوگان به کار گرفته شود.

برنامه تولید بدین صورت بوده که در طول کل سال، ۲۵۰ موتور برای هواپیماهای پهن پیکر جدید تولید کنند که در نیمه اول سال ۱۳۰ عدد تولید شده، بنابرین کارهای تولید مطابق با برنامه پیشنهادی بازنگری شده پیش رفته است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.