• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
13

کاهش نرخ مرگ و میر ناشی از سقوط بالگرد به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا

  • کد خبر : 20069
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کاهش نرخ مرگ و میر ناشی از سقوط بالگرد به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا

طبق اطلاعات منتشر شده توسط تیم ایمنی هلیکوپتر ایالات متحده (USHST)، کاهش فعالیت پرواز هلیکوپترها منجر به حوادث کمتری نسبت به ۶ ماه گذشته شده است. از ژانویه تا ژوئن سال ۲۰۲۰، صنعت ایالات متحده ۴۲ سانحه را به ثبت رسانده که ۹ مورد آنها کشته داشته است. برای مدت مشابه در سال ۲۰۱۹، تعداد […]

طبق اطلاعات منتشر شده توسط تیم ایمنی هلیکوپتر ایالات متحده (USHST)، کاهش فعالیت پرواز هلیکوپترها منجر به حوادث کمتری نسبت به ۶ ماه گذشته شده است. از ژانویه تا ژوئن سال ۲۰۲۰، صنعت ایالات متحده ۴۲ سانحه را به ثبت رسانده که ۹ مورد آنها کشته داشته است. برای مدت مشابه در سال ۲۰۱۹، تعداد ۶۹ سانحه و ۱۵ مورد کشته ثبت شده است.

براساس داده های اولیه، در نیمه نخست، میزان تلفات در سوانح در هر ۱۰۰۰۰۰ ساعت پرواز ۰٫۶۳ در مقابل ۰٫۸۰ برای کل سال ۲۰۱۹ بود. USHST تا حدی این پیشرفت در کاهش تصادفات پرواز را به Covid-19 نسبت داد و تخمین می‌زند که فعالیت‌های بالگردها به دلیل محدودیت‌های پرواز ناشی از بحران ویروس کرونا از ۱۰٪ تا ۳۰٪ کاهش یافته است.

به طور جداگانه، USHST از اضافه شدن سه متخصص ایمنی به کمیته کنترل خود خبر داد: Mike Newell، مدیر ایمنی هوانوردی در شرکت Airbus Helicopters و Chris Hill، مدیر ایمنی Helicopter Association International و Scott Tyrrell، بازرس ایمنی و سوانح روتورکرفت FAA. هدف فعلی USHST کاهش نرخ مرگ و میر ناشی از سانحه سقوط بالگرد ایالات متحده به ۰٫۵۵ در ۱۰۰۰۰۰ ساعت پرواز تا سال ۲۰۲۵ است.

 

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20069

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.