• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
15

رونمایی شرکت Boom از هواپیمای مافوق صوت XB-1 در ماه اکتبر

  • کد خبر : 20033
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
رونمایی شرکت Boom از هواپیمای مافوق صوت XB-1 در ماه اکتبر

شرکت Boom Supersonic میزبان یک رویداد مجازی برای نمایش هواپیمای XB-1 در ۷ اکتبر است که این امر گامی مهم در جهت توسعه هواپیماهای مسافربری با سرعت ۲٫۲ ماخ است. با استفاده از سه موتور GE J85-15، هواپیمای XB-1 در مقیاس یک سوم ارائه می‌شود تا راه را برای هواپیمای مافوق صوت ۵۵ نفره‌ی Overture […]

شرکت Boom Supersonic میزبان یک رویداد مجازی برای نمایش هواپیمای XB-1 در ۷ اکتبر است که این امر گامی مهم در جهت توسعه هواپیماهای مسافربری با سرعت ۲٫۲ ماخ است. با استفاده از سه موتور GE J85-15، هواپیمای XB-1 در مقیاس یک سوم ارائه می‌شود تا راه را برای هواپیمای مافوق صوت ۵۵ نفره‌ی Overture هموار کند. آزمایش XB-1 برای نشان دادن فناوری‌های به کار رفته در هواپیمای Overture از قبیل بکارگیری کامپوزیت فیبر کربن، آیرودینامیک بهینه با راندمان بالا و سیستم های پیشرانش مافوق صوت استفاده می‌شود.

Boom گفت، این فناوری نتیجه سال‌ها تحقیق از جمله تست‌های تونل باد و سازه ای و صدها شبیه‌سازی است. تست‌های زمینی در اواخر سال جاری و تست‌های پروازی از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شوند.

با وجود مشکلات مربوط به توسعه در شرایط بحران Covid-19، شرکت Boom همچنان با کنار هم قراردادن سازه‌های اصلی به کار خود ادامه می‌دهد. این پیشرفت‌ها عبارتند از تکمیل پایدارساز عمودی در سازه دم، مونتاژ بخش انتهایی بدنه و اتصال بال دلتا شکل ogival به جلوی بدنه.

Blake Scholl، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Boom گفت: “تجربیات ما در دوران شیوع ویروس Covid-19 نیاز اساسی انسان را به ارتباط شخصی تأیید می‌کند. سفر کردن سریع‌تر ما را قادر می‌سازد تا با مردم، فرهنگ‌ها و مکان‌های مختلف جهان آشنا شویم. XB-1 اولین قدم برای بازگشت هواپیماهای مافوق صوت به عرصه جهانی است.”

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20033

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.