• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
18

تحویل سیصد و پنجاهمین Challenger 350 توسط بمباردیر

  • کد خبر : 20039
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
تحویل سیصد و پنجاهمین Challenger 350 توسط بمباردیر

Bombardier تحویل ۳۵۰مین Challenger 350 خود را با اندازه super–midsize جشن می‌گیرد. این موفقیت، نقطه عطفی است که ۶ سال پس از به خدمت گرفتن هواپیمای دوموتوره با برد ۳۲۰۰ ناتیکال مایل به آن رسیده است. این شرکت سازنده هواپیمای تجاری کانادایی، از این مدل را در EBACE 2013 به عنوان نسخه ارتقا یافته Challenger […]

Bombardier تحویل ۳۵۰مین Challenger 350 خود را با اندازه supermidsize جشن می‌گیرد. این موفقیت، نقطه عطفی است که ۶ سال پس از به خدمت گرفتن هواپیمای دوموتوره با برد ۳۲۰۰ ناتیکال مایل به آن رسیده است. این شرکت سازنده هواپیمای تجاری کانادایی، از این مدل را در EBACE 2013 به عنوان نسخه ارتقا یافته Challenger 300، با بال جدید، موتورهای قدرتمندتر Honeywell HTF7350، پنجره های بزرگ‌تر کابین و یک فضای داخلی با طراحی جدید، رونمایی کرد.

Peter Likoray، معاون ارشد فروش و بازاریابی جهانی هواپیمای تجاری Bombardier گفت: “۳۵۰مین تحویل هواپیمای Challenger 350 پس از گذشت ۶ سال از شروع به کارگیری این هواپیما رخ داده است و این نشان‌دهنده حجم مناسب تولید است.این دستاورد نشان‌دهنده اعتماد زیادی است که مشتریان به این هواپیما دارند و مهارت تولید Bombardier و پایگاه تامین کننده قدرتمند آن را نشان می‌دهد.”

Challenger 350 همچنین عنوان پرفروش‌ترین جت تجاری supermidsize را برای ۶ سال متوالی به خود اختصاص داده است و سال گذشته ۴۳٪ از سهم بازار را در این بخش بدست آورده است. در طول ۶ سال گذشته، Bombardier این هواپیمای دوموتوره را از طریق اضافه کردن HUD و EVS اختیاری، یک کابین بهتر ضد صدا، زیبایی کابین خلبان و یک بسته افزایش عملکرد باند کوتاه بهبود داده است.

از تاریخ ۳۱ ماه می، ناوگان جهانی Challenger 350 بیش از ۶۴۸۰۰۰ ساعت پرواز و بیش از ۳۸۳۰۰۰ فرود داشته است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=20039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.