• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
11

همکاری Honeywell و Volocoopter بر روی توسعه سیستم فرود خودکار

  • کد خبر : 14607
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
همکاری Honeywell و Volocoopter بر روی توسعه سیستم فرود خودکار

شرکت Honeywell توافقنامه مشترکی با Volocopter برای آزمایش و توسعه سیستم های جدید ناوبری و سیستم های فرود خودکار برای تاکسی‌های هوایی عمود پرواز امضاء کرد. براساس این توافق، تکنولوژی‌های مرتبط به سنسورها و پرواز خودکار Honeywell مانند واحد اندازه‌گیری اینرسی و نوآوری‌های این مجموعه در زمینه حمل و نقل هوایی شهری در بازار این […]

همکاری Honeywell و Volocoopter بر روی توسعه سیستم فرود خودکار

شرکت Honeywell توافقنامه مشترکی با Volocopter برای آزمایش و توسعه سیستم های جدید ناوبری و سیستم های فرود خودکار برای تاکسی‌های هوایی عمود پرواز امضاء کرد. براساس این توافق، تکنولوژی‌های مرتبط به سنسورها و پرواز خودکار Honeywell مانند واحد اندازه‌گیری اینرسی و نوآوری‌های این مجموعه در زمینه حمل و نقل هوایی شهری در بازار این حمل و نقل بکار گرفته می‌شوند.

این راه‌حل‌ها براساس تکنولوژی‌هایی که زیر نظر برنامه‌های Clean Sky 2 و Single European Sky در زمینه تحقیقات مدیریت ترافیک هوایی ۲۰۲۰ (SESAR) و همکاری‌های دولتی انجام شده، توسعه یافته است.

Honeywell و Volocopter بطور مشترک سیستم های ناوبری مبتنی بر سنسور را بر روی هواپیماهای عمود پرواز الکتریکی آزمایش می‌کنند. با استفاده از آزمایش‌هایی که این دو شرکت در این زمینه انجام می‌دهند، قادر به ساخت تکنولوژی جدید برای مدیریت ترافیک هوایی خواهند بود. Jan Hendrik Boelens مدیر تکنولوژی شرکت Volocopter گفت: راه‌حل‌های جدید برا صرفه‌جویی در زمان و سازگاری سیستم‌ها با محیط زیست لازم است و تاکسی‌های هوایی قطعا یکی از این راه‌حل‌ها خواهد بود. هدف اصلی همکاری ما با Honeywell ساخت و بکارگیری یک سیستم مرجع وضعیت مبتنی بر اندازه‌گیری اینرسی است که در سال ۲۰۱۹ در Volocopter ها بکار گرفته می‌شود.

حمل و نقل هوایی شهری شامل وسایل نقلیه شخصی هوایی مانند تاکسی های هوایی است که موجب بهبود ایمنی مردم در حمل و نقل شهری و کاهش ترافیک می‌شود. این خدمات مسافرتی در نهایت شامل وسایل نقلیه پرنده خودکار می‌شود.

کارل اسپوسیتو، رییس الکترونیک هوافضای Honeywell گفت: همانظور که در برنامه‌های Clean Sky 2 و SESAR 2020 نشان داده شد، نوآوری‌های ما برای تمامی کاربران هوایی ارائه می‌شود.

در اواخر اکتبر، Volocopter اعلام که آزمایش‌های پروازی تاکسی‌های هوایی الکتریکی عمود پرواز خود را در سنگاپور و با حمایت وزارت حمل و نقل، هواپیمایی کشوری و هیئت توسعه اقتصادی این کشور انجام خواهد داد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.