• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
12

ارائه طراحی اولیه هواپیمای عمودپرواز بدون خلبان توسط شرکت Zuri

  • کد خبر : 14684
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
ارائه طراحی اولیه هواپیمای عمودپرواز بدون خلبان توسط شرکت Zuri

یک شرکت با همکاری آژانس هواپیمایی طرح اولیه هواپیمای عمودپرواز بدون خلبان را ارایه کرده است که با ۸ موتور الکتریکی می تواند مسافت ۶۹۸ کیلومتر را طی کند. آژانس مسافرتی آنلاین Kiwi.com با همکاری شرکت فناوری هوافضای Zuri در جمهوری چک طرح اولیه ای از یک هواپیمای خودران ارائه کرده‌اند. آنها امیدوارند این نمونه […]

ارائه طراحی اولیه هواپیمای عمودپرواز بدون خلبان توسط شرکت Zuri

یک شرکت با همکاری آژانس هواپیمایی طرح اولیه هواپیمای عمودپرواز بدون خلبان را ارایه کرده است که با ۸ موتور الکتریکی می تواند مسافت ۶۹۸ کیلومتر را طی کند.

آژانس مسافرتی آنلاین Kiwi.com با همکاری شرکت فناوری هوافضای Zuri در جمهوری چک طرح اولیه ای از یک هواپیمای خودران ارائه کرده‌اند.

آنها امیدوارند این نمونه اولیه بتواند مسافت ۶۹۸ کیلومتر را طی کند که معادل مسافت بین لندن تا آلمان است.

این هواپیمای بدون خلبان از فناوری Vertical Take-Off Landing (به اختصار VTOL) استفاده می‌کند تا به طور عمودی از زمین بلند شود و فرود بیاید. استفاده از فناوری VTOL بدان معناست که هواپیما می‌تواند به طور عمودی فرود بیاید و در نتیجه قابلیت فرود در اماکن بیشتری دارد.

ارائه طراحی اولیه هواپیمای عمودپرواز بدون خلبان توسط شرکت Zuri

همچنین هواپیما با استفاده از ۸ موتور الکتریکی پرواز می‌کند. طول بال هواپیما نیز حدود ۱۱ متر و وزن آن ۹۰۰ کیلوگرم خواهد بود.

طبق اعلام Zuri، طرح اولیه مذکور می‌تواند ۴ مسافر را جابه جا کند. این شرکت هم اکنون قصد دارد نمونه اولیه از این هواپیما با قابلیت پرواز را با هدف جذب سرمایه گذاری اولیه بسازد.

فناوری‌ها و هواپیماهای خودران به زودی از هزینه‌های شرکت‌های هوایی می‌کاهند. علاوه بر آن پتانسیل جدیدی برای ساخت هواپیماهایی با یک خلبان نیز فراهم می‌کنند.

هواپیمای عمودپرواز مزایای بالگرد و هواپیما را با پروانه‌های الکتریکی ترکیب می‌کند.

به نوشته وب سایت شرکت، چنین هواپیمایی برای سفر میان جزیره‌ها مناسب است و به این ترتیب مسافران نیازی به استفاده از قایق، تاکسی یا خودروهای اجاره‌ای ندارند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.