• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

سوخت‌های زیستی – استفاده در پروازهای Virgin Atlantic

  • کد خبر : 13615
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
سوخت‌های زیستی – استفاده در پروازهای Virgin Atlantic

Virgin Atlantic در اکتبر ۲۰۱۸، اولین پرواز تجاری خود با استفاده از سوخت‌های زیستی را انجام داد، که با همکاری آزمایشگاه Pacific Northwest National Lab و وزارت انرژی ایالات متحده تولیده شده است. Virgin Atlantic در اکتبر ۲۰۱۸، اولین پرواز تجاری خود را با استفاده از یک نوع سوخت جدید پایدار از الکل انجام داد. […]

Virgin Atlantic در اکتبر ۲۰۱۸، اولین پرواز تجاری خود با استفاده از سوخت‌های زیستی را انجام داد، که با همکاری آزمایشگاه Pacific Northwest National Lab و وزارت انرژی ایالات متحده تولیده شده است.

سوخت‌های زیستی - استفاده در پروازهای Virgin Atlantic

Virgin Atlantic در اکتبر ۲۰۱۸، اولین پرواز تجاری خود را با استفاده از یک نوع سوخت جدید پایدار از الکل انجام داد. پرواز VS16 توسط Boeing 747 از اورلاندو به لندن انجام شد. سوخت زیستی مورد استفاده در این پرواز توسط LanzaTech با همکاری آزمایشگاه Pacific Northwest National Lab و وزارت انرژی ایالات متحده تولیده شده است.

ریچارد برانسون، موسس Virgin Group گفت: امروزه سفرهای طولانی برای ایجاد ارتباط بین مردم در سراسر جهان بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و مسئولیت ما این است که این کار را به بهترین و پایدارترین روش ممکن انجام دهیم. کار با LanzaTech بطور قابل توجهی میزان انتشار کربن دیاکسید را کاهش می¬دهد و در عین حال به حمایت از صنعت بریتانیا کمک می‌کند.

نسل بعدی سوخت‌های LanzaTech از گازهای بازیافت‌شده صنعتی مانند صنایع فولاد و یا سایر فرآیندهای صنعتی سنگین تولید می‌شود. همچنین این شرکت از گازهای غنی از کربن برای تولید اتانول استفاده می‌کند که در نهایت برای تولید محصولات مختلف کم کربن مانند سوخت جت استفاده می‌شود.

جنیفر هولمگرن مدیر عامل LanzaTech گفت: امروز با همکاری Virgin Atlantic نشان دادیم که بازیافت ضایعات انتشار کربن در قالب سوخت جت ناممکن نیست. ضایعات کربن بعنوان یک فرصت است. این کربن می‌تواند چندین بار مورد استفاده قرار گیرد.

طبق گفته LanzaTech، این شرکت امیدوار است تا سال ۲۰۲۵ سه کارخانه در بریتانیا برای تولید ۱۲۵ میلیون گالن سوخت پایدار در سال تاسیس کند، و بوسیله آن بتواند تمامی پروازهای Virgin Atlantic از انگلیس را تامین کند. Virgin Atlantic از دولت بریتانیا درخواست کرد که از تولید تجاری این سوخت در انگلیس حمایت کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.