• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

خرید ۱٫۶۵ میلیارد دلاری پیمانکار دفاعی Leidos برای شرکت Dynetics

  • کد خبر : 16733
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲:۰۴
خرید ۱٫۶۵ میلیارد دلاری پیمانکار دفاعی Leidos برای شرکت Dynetics

پیمانکار دفاعی Leidos در ۱۷ دسامبر گفت: Dynetics با دستیابی به فرصت‌های رشد در حوزه مافوق‌صوت، راه‌حل‌های فضایی، خودکار بودن و سنسورهای پیشرفته، گزینه مناسبی بوده و ارزش‌گذاری آن قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است.   پس از این خرید، شرکت Dynetics تحت عنوان شرکت تابعه و زیرمجموعه شرکت Reston مستقر در ویرجینیا […]

خرید 65/1 میلیارد دلاری پیمانکار دفاعی Leidos برای شرکت Dynetics

پیمانکار دفاعی Leidos در ۱۷ دسامبر گفت: Dynetics با دستیابی به فرصت‌های رشد در حوزه مافوق‌صوت، راه‌حل‌های فضایی، خودکار بودن و سنسورهای پیشرفته، گزینه مناسبی بوده و ارزش‌گذاری آن قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

 

پس از این خرید، شرکت Dynetics تحت عنوان شرکت تابعه و زیرمجموعه شرکت Reston مستقر در ویرجینیا به فعالیت خود در هانتسویل آلباما (دفتر مرکزی Dynetics) ادامه خواهد داد.

طبق گفته مدیران Leidos، شرکت Dynetics بدون نارضایتی نسبت به نرخ پایین سرمایه Leidos باید تقریبا حدود یک میلیارد دلار به درآمد سالانه خود در سال ۲۰۲۰ بیافزاید.

راجر کرون، رئیس و مدیر اجرایی Leidos گفت: “ما با پویایی بالا، قابلیت‌های ابتکاری را ایجاد می‍‌کنیم و فرصت‌هایی را برای رشد در بخش‌های مکمل از جمله مواردی مانند راه‌حل‌های مافوق‌صوتی، فضایی و جنگ‌افزاری ایجاد خواهیم کرد.” Leidos انتظار دارد که این خرید در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ انجام شود.

راه‌حل‌های فضایی و مافوق‌صوت حدود ۲۵ درصد از درآمد Dynetics را تشکیل می‌دهند. Dynetics در حال ساخت آداپتور Universal Stage برای سیستم پرتاب فضایی ناسا است و آزمایش صلاحیت ساختاری موشک Vulcan ایالات متحده را انجام می‌دهد. همچنین Dynetics سیستم پیشرانه‌ای برای فرود ماه‌نشین Astrobotics فراهم می‌کند و از Maxar Technologies در ساخت توان و پیشرانه ایستگاه فضایی ناسا به نام Gasway حمایت می‌کند.

جیم ریگان، مدیر ارشد مالی Leidos، گفت: “برنامه‌های فضایی بخشی است که Dynetics بیشترین هم‌افزایی را با Leidos دارد.” وی گفت: “فرصت‌های مهندسی و فناوری پیشرفته‌ای که می‌بینیم واقعاً از توانایی‌های فناوری که Dynetics برای ما به ارمغان می‌آورد، به چشم می‌خورد.”

Leidos در حال طراحی سنسورهای فضایی برای ردیابی سلاح‌های مافوق‌صوت، پشتیبانی مهندسی و مأموریت برای حمل بار ناسا به ایستگاه فضایی بین‌المللی است و در حال ساخت یک محوله ثانویه برای اداره هواپیمایی فدرال ایالات متحده (FAA) برای افزایش دقت سیگنال‌های GPS برای خلبانان نیز می باشد.

ریگان گفت Leidos انتظار دارد ۱ میلیارد دلار تا ۱٫۱ میلیارد دلار برای تأمین مالی فراهم کند. Leidos نیز اعلام کرد هیئت مدیره هر دو شرکت به اتفاق آرا این خرید را تصویب کردند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.