• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

حمله جنبش انصارالله یمن به ریاض با استفاده از پهپادهای “صماد۳”

  • کد خبر : 15609
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
حمله جنبش انصارالله یمن به ریاض با استفاده از پهپادهای “صماد۳”

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله از استفاده این نیروها از پهپاد اخیرا رونمایی شده “صماد۳” برای اولین بار در حمله به یک هدف نظامی مهم در ریاض خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد که یگان […]

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله از استفاده این نیروها از پهپاد اخیرا رونمایی شده “صماد۳” برای اولین بار در حمله به یک هدف نظامی مهم در ریاض خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز (دوشنبه) با استفاده از چند پهپاد “صماد۳” به شکل مستقیم یک هدف نظامی مهم در پایتخت عربستان را هدف قرار داد.

وی افزود، این حمله در راستای گسترش دایره اهداف نیروهای یمن و در پاسخ به جنایات ائتلاف متجاوز عربی و محاصره مداوم ملت یمن صورت گرفت.

این مقام یمنی بار دیگر از غیرنظامیان خواست که به طور کامل از اطراف مواضع نظامی و حیاتی در عربستان دور شوند.

این اولین بار است که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از پهپاد تازه رونمایی شده “صماد۳” برای حمله به مواضع ارتش عربستان استفاده می‌کند.

۱۶ تیرماه از این پهپاد در نمایشگاه صنایع نظامی یمن به نام “صالح الصماد” (رئیس سابق این شورا که در حمله ائتلاف عربی به رهبری عربستان کشته شد) رونمایی شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان موشکی این کشور ۱۰ فروند موشک بالستیک مدل بدر ۱ را به سوی فرودگاه جیزان عربستان سعودی و دیگر پایگاه‌های نظامی در این منطقه شلیک کرد و در این عملیات ده‌ها تن از نیروهای عربستانی کشته و زخمی شدند.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=15609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.