• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

تامین قطعات هواپیما با بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک‌چین تسهیل می‌شود

  • کد خبر : 14049
  • ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
تامین قطعات هواپیما با بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک‌چین تسهیل می‌شود

شرکت Honeywell یک پلت‌فرم تجارت الکترونیک براساس بلاک‌چین به‌منظور تسهیل در روند خرده فروشی آنلاین برای تامین قطعات هواپیما در سراسر جهان توسعه داده است. این پلت‌فرم، که GoDirect Trade نام‌گذاری شده است، با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین به مشتریان خود مانند خطوط هوایی، حمل و نقل هوایی و تجاری کمک می‌کند تا به آسانی […]

شرکت Honeywell یک پلت‌فرم تجارت الکترونیک براساس بلاک‌چین به‌منظور تسهیل در روند خرده فروشی آنلاین برای تامین قطعات هواپیما در سراسر جهان توسعه داده است.

تامین قطعات هواپیما با بهره‌گیری از تکنولوژی بلاک‌چین تسهیل می‌شود

این پلت‌فرم، که GoDirect Trade نام‌گذاری شده است، با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین به مشتریان خود مانند خطوط هوایی، حمل و نقل هوایی و تجاری کمک می‌کند تا به آسانی به قطعات جدید و موردنیاز دسترسی پیدا کنند. همچنین، بخشی از خانواده محصولات Honeywell در پلت‌فرم GoDirect بطور شفاف قیمت‌گذاری شده و می‌توان بطور مستقیم از این وب‌سایت خرید کرد.

فرآیند فعلی برای خرید قطعات هواپیما شامل تماس با شرکت‌های چندمنظوره و روزها و هفته‌ها منتظر بودن برای استعلام قیمت است. همچنین این روند خطر خرید قطعات از شرکت‌هایی که در حال حاضر قطعه مورد نظر را در انبار موجود ندارند، افزایش می‌دهد.

پلت‌فرم GoDirect لیست تمام تصاویر و اسناد کیفیتی مربوط به قطعات هواپیمایی را برای جلب اعتماد مشتری در خود جای داده است. همچنین در این پلت‌فرم محصولات و قطعاتی نمایش داده می‌شوند که در حال حاضر برای فروش و ارسال در دسترس هستند. یکی دیگر از اهداف پلت‌فرم GoDirect تقویت ارتباط بین خریداران و فروشندگان است که امکان ارتباط مستقیم بین این دو زنجیره را فراهم می‌کند.

طبق گفته لیزا باتس، مدیر کل شرکت Honeywell Aerospace goDirect Trade، در حال حاضر کمتر از ۲٫۵ درصد از معاملات بخش فضایی بصورت آنلاین انجام می‌شود. تا به امروز، ایجاد پلت‌فرمی برای خرید قطعات یدکی صنعت هواپیمایی بصورت آنلاین همراه با قیمت، تصاویر و اسناد کیفیتی یک اقدام نوآورانه است. در حال حاضر پلت‎‌فرم GoDirect برای خدمات هوانوردی، برنامه‌های کاربردی برای اپراتورها، خدمه پرواز و تیم تعمیر و نگهداری طراحی شده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.