• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
7

برگزاری همایش فناوری فضایی و نقش مؤثر آن در عصر پیش رو

  • کد خبر : 16297
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
برگزاری همایش فناوری فضایی و نقش مؤثر آن در عصر پیش رو

همایش «فناوری فضایی و نقش مؤثر آن در عصر پیش رو» به همت پژوهشکده رانشگرهای فضایی پژوهشگاه فضایی، ۱۴ آبان ماه جاری همزمان با هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی تبریز برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، هدف این همایش بررسی کاربرد فناوری فضایی و تاثیر آن در سایر حوزه‌های زندگی بشر به منظور ترویج دانش و صنعت فضایی […]

برگزاری همایش فناوری فضایی و نقش مؤثر آن در عصر پیش رو

همایش «فناوری فضایی و نقش مؤثر آن در عصر پیش رو» به همت پژوهشکده رانشگرهای فضایی پژوهشگاه فضایی، ۱۴ آبان ماه جاری همزمان با هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، هدف این همایش بررسی کاربرد فناوری فضایی و تاثیر آن در سایر حوزه‌های زندگی بشر به منظور ترویج دانش و صنعت فضایی در میان عموم مردم، پژوهشگران، صنعتگران و فناوران است.

دکتر خلیل ولی‌زاده کامران از گروه سنجش از دور و GIS دانشگاه تبریز، دکتر سید جاوید میراحمدی از پژوهشکده مواد و انرژی پژوهشگاه فضایی ایران، مهندس سجاد غضنفری‌نیا از پژوهشکده سامانه‌های ماهواره پژوهشگاه فضایی ایران و مهندس حامد نعمت الهی از مرکز تحقیقات فضایی پژوهشگاه فضایی ایران در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

در این همایش درباره کاربرد تصاویر اپتیک و حرارتی در شناسایی وضعیت دریاچه ارومیه، شبه ماهواره پرنده‌ای برای نیاز امروز و فردا، ماموریت‌های توزیع شده و منظومه‌های ماهواره‌ای و تاثیر آن‌ها بر برنامه‌های راهبردی فناوران فضایی و کشاورزی هوشمند با استفاده از فناوری سنجش از دور، سخنرانی خواهد شد.

این همایش از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹ در سالن شمس تبریزی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده رانشگرهای فضایی، نمایشگاه نوآوری‌ها و فناوری‌های فضایی نیز در هفتمین نمایشگاه ربع رشیدی که از ۱۳ تا ۲۱ آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود، برای بازدید عموم برپا خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.