• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
11

خرید شرکت سازنده سخت افزار ماهواره‌ای Sinclair توسط Rocket Lab –

  • کد خبر : 18147
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
خرید شرکت سازنده سخت افزار ماهواره‌ای Sinclair توسط Rocket Lab –

Rocket Lab در حال تصاحب شرکت Sinclair Interplanetary – تولیدکننده سخت افزار فضاپیما – است که توانسته سخت افزار بیش از ۹۰ ماهواره از جمله Astro Digital ،BlackSky ،ALE و Rocket Lab را که تاکنون به مدار ارسال شده را تولید کند. Sinclair همچنین بر روی پروژه LightSail 2 با انجمن Planetary Society همکاری کرده […]

Rocket Lab در حال تصاحب شرکت Sinclair Interplanetary – تولیدکننده سخت افزار فضاپیما – است که توانسته سخت افزار بیش از ۹۰ ماهواره از جمله Astro Digital ،BlackSky ،ALE و Rocket Lab را که تاکنون به مدار ارسال شده را تولید کند. Sinclair همچنین بر روی پروژه LightSail 2 با انجمن Planetary Society همکاری کرده است. این پروژه، یک فضاپیمای آزمایشی است که توسط یک سازمان غیرانتفاعی توسعه داده شده تا استفاده از انرژی تولید شده از نور خورشید را برای نیروی پیشرانش، در فضا، اثبات کند.

این مالکیت، به تقویت بخش ماهواره‌ای Rocket Lab، که وظیفه ساخت خط تولید فضاپیمای Photon را بر عهده دارد، کمک می‌کند. Photon یک بخش از مجموعه‌ای از خدمات مأموریتی Rocket Lab است که به مشتریانی که  مایل به داشتن ماهواره کوچک هستند، این فرصت را می دهد تا محموله خود را آورده و شرکت به طراحی، ساخت و پرتاب فضاپیمای آن ها بپردازند.

در همین حال، Sinclair همچنان به ارائه خدمات خود به مشتریان ادامه خواهد داد و Rocket Lab منایع بیش تری را برای رشد و پیشرفت کسب و کار مربوط به اجزای فضاپیمای تجاری Sinclair تهیه می کند.” برای نمونه، مشتریانی مانند شرکت Kepler Communication از چرخ های عکس العملی Sinclair در مجموعه ماهواره های ارتباطی کوچک خود استفاده می کنند و آن را برای ارائه ارتباطات اینترنت اشیاء راه اندازی می کنند.

Sinclair از منابع Rocket Lab بهره می‌برد و Rocket Lab با داشتن یکی از معتبرترین اجزای سخت‌افزاری تجربه شده در صنعت ماهواره‌های کوچک از پلتفرم ماهواره‌ای خود سود می‌برد. این یک ائتلاف برد-برد و هوشمند است که باید کسب و کار را در هر دو طرف تقویت کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.