• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
11

پرتاب SpaceX سبب محدودیت موقتی پرواز در منطقه Space Coast فلوریدا شد

  • کد خبر : 19349
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
پرتاب SpaceX سبب محدودیت موقتی پرواز در منطقه Space Coast فلوریدا شد

پرتاب برنامه ریزی شده راکت SpaceX با یک کپسول Dragon به همراه خدمه، که بازگشت ایالات متحده به پروازهای فضایی سرنشین‌دار را نشان می‌دهد، سبب اعمال دو مورد از TFRها (محدودیت موقتی پرواز) شده که بخش‌هایی از سایت Space Coast فلوریدای مرکزی را به روی اپراتورهای هوانوردی عمومی می بندد. هر دو حلقه TFR در […]

پرتاب برنامه ریزی شده راکت SpaceX با یک کپسول Dragon به همراه خدمه، که بازگشت ایالات متحده به پروازهای فضایی سرنشین‌دار را نشان می‌دهد، سبب اعمال دو مورد از TFRها (محدودیت موقتی پرواز) شده که بخش‌هایی از سایت Space Coast فلوریدای مرکزی را به روی اپراتورهای هوانوردی عمومی می بندد. هر دو حلقه TFR در مرکز، روی سایت پرتاب، در عرض جغرافیایی ۲۸°۳۷’۰۰” N و طول جغرافیایی ۰۸۰°۳۷’۰۰” W قرار دارند.

اولین مجموعه از VIP TFR – با کد ۰/۳۴۵۴ و ۰/۳۴۵۵که از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۵:۳۰ بعد از ظهر قابل اجرا خواهد بود – شامل یک حلقه داخلی ۳۰ ناتیکال مایلی و یک حلقه بیرونی ۴۰ ناتیکال مایلی خواهد بود. مجموعه دوم از VIP TFR – با کد ۰/۳۴۵۶ و ۰/۳۴۵۷ – با حلقه داخلی ۱۲ ناتیکال مایلی و حلقه بیرونی ۳۲ ناتیکال مایلی اجرا می‌شود، درست همان زمان که محدودیت اول به پایان می‌رسد و تا ساعت ۳:۵۹ صبح روز پنجشنبه به طول می انجامد. پرتاب SpaceX برای ساعت ۴:۳۳ بعدازظهر برنامه ریزی شده است.

مطابق با نوتام های اداره فدرال هوانوردی، حلقه‌های بیرونی عموماً محدود به هواپیماهایی هستند که به فرودگاه‌های محلی وارد شده یا در حال عزیمت از آن ها هستند و هواپیماها نیز باید بر روی یک IFR فعال یا نقشه پرواز VFR باشند و یک کد گسسته اختصاص داده شده توسط ATC را در اختیار داشته باشند. عملیات موجود در حلقه داخلی محدود به هواپیماهای هوانوردی عمومی است که در پروژه امنیتی استاندارد شرکت نمی‌کنند یا در حال انجام یک پرواز اضطراری و نجات هستند.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.