• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

برخورد دو جنگنده سوخو-۳۴ (Sukhoi Su-34) نیروی هوافضای روسیه در آسمان

  • کد خبر : 15693
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
برخورد دو جنگنده سوخو-۳۴ (Sukhoi Su-34) نیروی هوافضای روسیه در آسمان

رسانه های روسیه از برخورد دو جنگنده سوخو-۳۴ (Sukhoi Su-34) نیروی هوافضای این کشور در هوا خبر دادند که با وجود آسیب های جدی فرود آمدند. شبکه تلویزیونی رن.ت.و و شبکه ار.ب.کا و برخی رسانه های دیگر روز جمعه گزارش دادند: دو جنگنده چند منظوره سوخو-۳۴ در آسمان منطقه ای در استان لیپتسک در بخش […]

برخورد دو جنگنده سوخو-34 (Sukhoi Su-34) نیروی هوافضای روسیه در آسمان

رسانه های روسیه از برخورد دو جنگنده سوخو-۳۴ (Sukhoi Su-34) نیروی هوافضای این کشور در هوا خبر دادند که با وجود آسیب های جدی فرود آمدند.

شبکه تلویزیونی رن.ت.و و شبکه ار.ب.کا و برخی رسانه های دیگر روز جمعه گزارش دادند: دو جنگنده چند منظوره سوخو-۳۴ در آسمان منطقه ای در استان لیپتسک در بخش مرکزی روسیه با یکدیگر برخورد کردند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این دو فروند سوخو ۳۴ به دلیل از دست دادن میدان دید، هنگام پرواز در آسمان به یکدیگر برخورد کردند.
این حادثه در هنگام پرواز تمرینی رخ داد و در ابتدا یکی از جنگنده ها از بخش جلو با بخش عقب بدنه برخورد کرد و در تلاش برای فاصله گرفتن از یکدیگر بار دیگر برخورد کردند و قطعه از بدنه یک جنگنده وارد موتور هواپیمای جنگی دیگر شد.
در این حادثه هوایی، کابین خلبان یک هواپیما و بدنه هواپیمای دیگر آسیب دیدند.
در همین حال شبکه پنجم تلویزیون روسیه نیز اعلام کرد که با وجود آسیب دیدگی، خلبانان دو هواپیما از پرتاب به بیرون خودداری کرده و دو جنگنده با موفقیت فرود آمدند.
گفتنی است، سه روز پیش یک جنگنده سوخو-۲۵ نیروی هوایی روسیه در منطقه استاوروپول در جنوب این کشور سقوط کرد و دو خلبان ان کشته شدند.

 

منبع: انتخاب

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=15693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.