• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

راه‌اندازی اینترنت «سوپر-فای» در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی

  • کد خبر : 14234
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
راه‌اندازی اینترنت «سوپر-فای» در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی

فرودگاه ابوظبی از راه‌اندازی اینترنت «سوپر-فای» در سرتاسر فرودگاه خود خبر داد که سرعت ارسال و دریافت داده اینترنتی برای هر کاربر حاضر در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی را تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه افزایش خواهد داد. اینترنت سوپر-فای که در بین سریع‌ترین سرویس‌های وای-فای فرودگاهی در جهان است، در سرتاسر سه ترمینال این فرودگاه تست […]

فرودگاه ابوظبی از راه‌اندازی اینترنت «سوپر-فای» در سرتاسر فرودگاه خود خبر داد که سرعت ارسال و دریافت داده اینترنتی برای هر کاربر حاضر در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی را تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه افزایش خواهد داد.

راه‌اندازی اینترنت «سوپر-فای» در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی

اینترنت سوپر-فای که در بین سریع‌ترین سرویس‌های وای-فای فرودگاهی در جهان است، در سرتاسر سه ترمینال این فرودگاه تست و نصب شده است. این سرویس روزانه به میلیون‌ها مسافر اتصال به اینترنت با کیفیت ارائه خواهد کرد.

در ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی ابوظبی دسترسی به اینترنت برای استفاده عموم آزاد است، که این اجازه را به مسافران می‌دهد تا با خانواده و دوستان خود در لحظه رسیدن و یا قبل از سفر ارتباط داشته باشند. این اقدام در راستای بخشی از تعهد فرودگاه ابوظبی به مسافران و همچنین به‌روز رسانی تکنولوژی و استفاده از فناوری‌های به‌روز است.

مدیر اجرایی فرودگاه‌های ابوظبی، برایان تامپسون گفت: «ما به اهمیت اینترنت وای فای برای مسافران پی بردیم. در فرودگاه‌های ابوظبی، اولین و مهم‌ترین اولویت ما مشتریانمان هستند، تمرکز اصلی ما روی سپری شدن اوقات خوب برای مسافرانی است که به پایتخت امارات می‌آیند. دسترسی به اینترنت پرسرعت یک فاکتور مهم برای مسافران‌مان است. تامین سرویس ارتباطی گسترش یافته برای مشتریان‌مان یکی از اهداف ما در راستای افق در نظرگرفته شده برای برترین شدن در بین فرودگاه‌های دنیا است».

تامپسون افزود: «ما مفتخریم که اینترنت «سوپر-فای» را در سرتاسر فرودگاه بین‌المللی ابوظبی بصورت رایگان راه‌اندازی کردیم. «سوپر-فای» تنها یک وای-فای ساده نیست بلکه وای-فای فوق‌العاده سریع و قابل اعتمادی است که به مشتریان ما اجازه می‌دهد تا در حین استفاده از امکانات فوق‌العاده فرودگاه از اینترنت پرسرعت استفاده کنند و در دسترس باشند. تکنولوژی، استراتژی اصلی تحول دیجیتالی ماست و این زیرساخت اینترنتی بهبودیافته، راه را برای سرویس‌های هوشمندتر هموار خواهد کرد».

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.