• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
9

استفاده نقشه ماهیگیری SiriusXM از داده‌های اقیانوس‌شناسی Maxar

  • کد خبر : 15735
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
استفاده نقشه ماهیگیری SiriusXM از داده‌های اقیانوس‌شناسی Maxar

Maxar Technologies در ۹ سپتامبر اعلام کرد داده‌های اقیانوس‌شناسی و توصیه‌های صیادی از آب‌های شور را برای سرویس نقشه‌ ماهیگیری جدید SiriusXM فراهم می‌کند. این داده‌ها توسط گیرنده‌های هواشناسی ماهواره GXM54 تامین می‌شود. جف کول‌ول، مدیر ارشد محصولات Maxar گفت: Maxar بواسطه تجربه گسترده‌اش در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، داده‌های زیادی از منابع […]

استفاده نقشه ماهیگیری SiriusXM از داده‌های اقیانوس‌شناسی Maxar

Maxar Technologies در ۹ سپتامبر اعلام کرد داده‌های اقیانوس‌شناسی و توصیه‌های صیادی از آب‌های شور را برای سرویس نقشه‌ ماهیگیری جدید SiriusXM فراهم می‌کند.

این داده‌ها توسط گیرنده‌های هواشناسی ماهواره GXM54 تامین می‌شود.

جف کول‌ول، مدیر ارشد محصولات Maxar گفت: Maxar بواسطه تجربه گسترده‌اش در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، داده‌های زیادی از منابع مختلف جمع‌آوری کرده و آن را با سیستم تحلیلی قدرتمند جغرافیایی این شرکت ترکیب می‌کند تا چشم‌انداز و پاسخ‌هایی برای کمک به مشتریان در تصمیم‌گیری‌هایشان در اختیارشان قرار دهد. این شرکت سعی دارد سیستم پیش‌بینی خود را نیز دقیق‌تر کند. ما برای سرویس نقشه‌ ماهیگیری SiriusXM Marine به صورت لحظه‌ای اطلاعات را ارائه می‌دهیم که باعث رقابت جدی‌تر بین ماهیگیران می‌شود و باعث می‌شود ماهیگیران از تجربه‌های موفقیت‌آمیز خود لذت ببرند.

این یک تجارت جدید برای Maxar نیست. این شرکت در ۹ سپتامبر اعلام کرد که مجموعه‌ای از داده‌های اقیانوس‌شناسی ایجاد کرده است که شامل توصیه‌های ماهیگیری برای بیش از ۱۰ سال است. در حال حاضر، Maxar از طریق SiriusXM خدمات خود را گسترش می‌دهد.

برای نمونه، سرویس نقشه ماهیگیری SiriusXM برای کمک به ماهیگیران در یافتن ماهی، مشاهده سطح دریا و همچنین دمای زیر سطح و شناسایی مناطقی با پلانکتون‌های سنگین و تراکم بالا طراحی شده است.

دیو واسبی، مدیر تجاری SiriusXM در زمینه حمل و نقل هوایی، دریایی و موسیقی گفت: ما بسیار مفتخریم که برای راه‌اندازی این سرویس جدید و مبتکرانه با Garmin و Maxar همکاری می‌کنیم. با استفاده از گیرنده‌های GXM54، ماهیگیران می‌توانند اطلاعات گرافیکی مربوط به ماهیگیری را مستقیما بر روی صفحه نمایش قایق خود مشاهده کنند. این تصاویر بطور خودکار بدون نیاز به درخواست مجددی از سوی مشتری، بروزرسانی می‌شود. استفاده از این سرویس آسان است و باعث صرفه‌جویی زمانی در رسیدن به بهترین نقطه برای ماهیگیری در یک روز خوب می‌شود.

دن بارتل، مدیر فروش مصرف‌کنندگان جهانی شرکت Garmin در بیانیه‌ای گفت: Garmin و SiriusXM بیش از یک دهه است که محصولات دریایی ارائه می‌دهند. ما مفتخریم، اولین نفری هستیم که سرویس جدید نقشه ماهیگیری را با آنتن‌های GXM54 ارائه می‌دهیم. محتوای این نقشه بدین صورت است که آگاهی لازم را درباره آبی که در حال حرکت است، در اختیار شما قرار می‌دهد و شما تنها بر روی یافتن ماهی و صید آن تمرکز خواهید کرد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=15735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.