• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
7

استراحت در تخت – پرداخت ۱۵۷۰۰ دلار بابت ۷۰ روز استراحت

  • کد خبر : 13252
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
استراحت در تخت – پرداخت ۱۵۷۰۰ دلار بابت ۷۰ روز استراحت

دانشمندان ناسا از نتایج مطالعات استراحت در تخت (bed rest) در مورد چگونگی تطبیق بدن انسان با بی‌وزنی برای کمک به فضانوردان در ماموریت‌های فضایی استفاده می‌کنند. برای کسانی‌که احساس می‌کنند به اندازه کافی نمی‌خوابند، این یک فرصت استثنائی است. ناسا ۱۵۷۰۰ دلار برای هر کسی که ۷۰ روز در رختخواب بماند، در نظر گرفته […]

دانشمندان ناسا از نتایج مطالعات استراحت در تخت (bed rest) در مورد چگونگی تطبیق بدن انسان با بی‌وزنی برای کمک به فضانوردان در ماموریت‌های فضایی استفاده می‌کنند.

استراحت در تخت - پرداخت 15700 دلار بابت 70 روز استراحت

برای کسانی‌که احساس می‌کنند به اندازه کافی نمی‌خوابند، این یک فرصت استثنائی است. ناسا ۱۵۷۰۰ دلار برای هر کسی که ۷۰ روز در رختخواب بماند، در نظر گرفته است.

آژانس فضایی ایالات متحده به همین منظور داوطلبانی را استخدام کرد تا به طور مستمر بر روی آن‌ها نظارت داشته باشد و حتی آزمایش‌هایی در طول خواب بر روی آن‌ها انجام دهد.

علاوه بر آن، شرکت‌کنندگان باید فعالیت‌های روزمره خود مانند غذا خوردن، تمرین‌ها، لباس پوشیدن و حتی استحمام را در همان موقعیت انجام دهند و دانشمندان طی این فعالیت‌ها داده‌هایی مانند فشار خون، ضربان قلب، جذب مواد مغذی، مصرف انرژی، توده استخوانی و حتی مشخصات رفتاری آن‌ها را به منظور درک بهتر اثرات زندگی در فضا بدون گرانش ثبت می‌کنند.

این آزمایش ممکن است برای کسانی که بیش از حد کار می‌کنند بسیار جذاب باشد، اما ناسا معتقد است که بسیاری از شرکت‌کنندگان خیلی زود از این وضعیت خسته می‌شوند. بنابراین به آن‌ها توصیه می‌کند در این مدت زبان جدیدی یاد بگیرند یا در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند. در طول این آزمایش شرکت‌کنندگان تنها مجاز به دیدن خانواده و دوستانی هستند که در این آزمایش اختلالی ایجاد نکنند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.