• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

ارتقا قابلیت طراحی هوافضایی با MATLAB/Simulink توسط شرکت Mathworks

  • کد خبر : 14294
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
ارتقا قابلیت طراحی هوافضایی با MATLAB/Simulink توسط شرکت Mathworks

شرکت MathWorks قابلیت جدیدی برای تحلیل پرواز و انیمیشن‌سازی طراحی هوافضایی با نرم‌افزار MATLAB و Simulink راه‌اندازی کرده است. نرم‌افزار MATLAB یک محیط برنامه‌نویسی برای توسعه الگوریتم‌ها، تحلیل داده، انیمیشن و محاسبات عددی است. Simulink نیز یک محیط گرافیکی برای شبیه‌سازی و طراحی مدل-مبنا برای سیستم‌های دینامیکی چند محیطی و جاسازی شده است. جعبه ابزار […]

شرکت MathWorks قابلیت جدیدی برای تحلیل پرواز و انیمیشن‌سازی طراحی هوافضایی با نرم‌افزار MATLAB و Simulink راه‌اندازی کرده است.

ارتقا قابلیت طراحی هوافضایی با MATLAB/Simulink توسط شرکت Mathworks

نرم‌افزار MATLAB یک محیط برنامه‌نویسی برای توسعه الگوریتم‌ها، تحلیل داده، انیمیشن و محاسبات عددی است. Simulink نیز یک محیط گرافیکی برای شبیه‌سازی و طراحی مدل-مبنا برای سیستم‌های دینامیکی چند محیطی و جاسازی شده است.

جعبه ابزار Aerospace رابط کاربری قابل تنظیمی را فراهم کرده و شامل ابزار پروازی است که به تجسم و تحلیل حرکت و رفتار وسایل نقلیه فضایی کمک می‌کند. اکنون، مهندسان قادر به توسعه مداوم از مراحل اولیه طراحی و نمونه اولیه پروازی خواهند بود که موجب به حداقل رساندن زمان بین مرحله طراحی و آزمایش می‌شود.

با این تغییرات مهندسان می‌توانند بطور مستقیم در محیط Simulink بر روی شبیه‌سازی، تجسم و تحلیل پرواز کار کنند. همچنین تیم مهندسی با استفاده از طراحی مدل-مبنا و Simulink طی مراحل طراحی قادر به حفظ کدها و مدل‌ها خواهد بود و می‌تواند برای بررسی رعایت تمامی الزامات با پیمانکاران و کارفرمایان به اشتراک بگذارد.

پل برنارد، مدیر بازاریابی و طراحی اتوماسیون MathWorks، گفت: “توانایی مدلسازی، شبیه‌سازی، تحلیل و تجسم برای صنعت هوافضا از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل محیط Simulink برای مهندسین طراح این حوزه انتخاب شده است. تیم‌های طراحی با استفاده از این قابلیت می‌توانند زمان طراحی را بیشتر کاهش دهند و به جای چند ماه، ظرف چند هفته به نمونه اولیه دست پیدا کنند و زمان بیشتری را به توسعه مدل اختصاص دهند. با کمک بلوک هوافضا، مهندسان می‌توانند به سرعت مدلسازی، شبیه‌سازی و تحلیل دینامیکی وسایل هوافضایی را انجام دهند”.

آخرین نسخه این نرم‌افزار (R2018b) شامل ابزار تحلیل کنترل پرواز است که به تحلیل پیشرفته وسایل هوافضایی کمک می‌کند. این ابزارها الگوی شروع را برای محاسبه و بررسی ویژگی‌های پرواز هواپیماهای مدل‌سازی شده در Simulink را فراهم می‌کند.

شرکت MathWork در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر با بیش از ۴۰۰۰ کارمند در ۱۶ کشور مشغول فعالیت است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.