• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

همکاری آیروموبایل با شرکت اوریدو برای سرویس رومینگ حین پرواز در کویت

  • کد خبر : 14237
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
همکاری آیروموبایل با شرکت اوریدو برای سرویس رومینگ حین پرواز در کویت

شرکت آیروموبایل برای فراهم کردن اینترنت رومینگ در آسمان کویت با اوریدو همکاری خواهد کرد، تا بتواند سرویس رومینگ حین پرواز در دسترس‌تر و ارزان‌تر عرضه کند. شرکت آیروموبایل زیرمجموعه اویونیک پاناسونیک، یکی از ارائه‌دهندگان اتصال تلفن همراه به اینترنت در حین پرواز است که برای فراهم کردن سرویس اینترنت رومینگ در آسمان کویت با […]

شرکت آیروموبایل برای فراهم کردن اینترنت رومینگ در آسمان کویت با اوریدو همکاری خواهد کرد، تا بتواند سرویس رومینگ حین پرواز در دسترس‌تر و ارزان‌تر عرضه کند.

همکاری آیروموبایل با شرکت اوریدو برای سرویس رومینگ حین پرواز در کویت

شرکت آیروموبایل زیرمجموعه اویونیک پاناسونیک، یکی از ارائه‌دهندگان اتصال تلفن همراه به اینترنت در حین پرواز است که برای فراهم کردن سرویس اینترنت رومینگ در آسمان کویت با اوریدو، یکی از برترین اپراتورهای مخابراتی در خاورمیانه همکاری خواهد کرد تا بتواند برای مشتریان خود رومینگ در دسترس‌تر و مقرون به صرفه‌تر در حین پرواز عرضه کند.

شرکت اوریدو کویت بسته رومینگ اصلی خود، اوریدو پاسپورت، را برای استفاده از سرویس‌های تلفنی حین پروازی آیروموبایل گسترش داده است. در نتیجه این عمل، مشتریان اوریدو قادر خواهند بود تا با اتصال به شبکه آیروموبایل در زمانی که با هر خطوط هوایی درحال سفر هستند با همان هزینه‌ای که دیگر مشتریان پرداخت می‌کنند، وب‌گردی کنند، ایمیل‌های خود را چک کنند و به شبکه‌های مجازی دسترسی داشته باشند.

خدمات تلفن همراه حین پرواز آیروموبایل برای ۲۲ خطوط هواپیمایی شامل خطوط هوایی کویت، امارات، ترکیه، قطر و اتحاد در خاورمیانه در دسترس هستند.
کوین راجرز، مدیرعامل اجرایی آیروموبایل گفت: «بسیار هیجان زده‌ام که در حال امضای قرارداد رومینگ جدید با یکی از اپراتورهای پیشرو خاورمیانه هستیم. این موضوع نشان‌دهنده رشد و اهمیت اتصال حین پروازی تلفن همراه به اپراتورهای تلفن همراه و شرکت هواپیمایی است».

مدیر ارشد ارتباطات و سخنگوی شرکت اوریدو، میجبیل العیوب گفت: «همکاری نوآورانه با شرکت آیروموبایل بدین معنی است که ما اولین اپراتور تلفن همراه در کویت هستیم که برای مشتریان‌مان خدمات اینترنتی رومینگ بدون محدودیت حین پرواز فراهم کرده‌ایم».

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.