• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

آژانس فضایی بریتانیا صندوق توسعه‌ای برای پایگاه‌های فضایی آینده اختصاص می‌دهد

  • کد خبر : 14958
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
آژانس فضایی بریتانیا صندوق توسعه‌ای برای پایگاه‌های فضایی آینده اختصاص می‌دهد

آژانس فضایی بریتانیا بودجه ۲ میلیون یورویی (۵۳/۲ میلیون دلار) جهت سرمایه‌گذاری در پایگاه‌های فضایی آینده برای پپشتیبانی از برنامه‌های ارسال ماهواره‌های کوچک و پرواز زیرمداری اختصاص داد. کار بر روی پروازهای زیر مداری، فضاپیما و پرتاب ماهواره‌های کوچک در سایت‌هایی مانند کمپبلتاون و گلاسگو پرستویک در اسکاتلند، نیوکی در کورنوال و اسنودونیا در ولز […]

آژانس فضایی بریتانیا صندوق توسعه‌ای برای پایگاه‌های فضایی آینده اختصاص می‌دهد

آژانس فضایی بریتانیا بودجه ۲ میلیون یورویی (۵۳/۲ میلیون دلار) جهت سرمایه‌گذاری در پایگاه‌های فضایی آینده برای پپشتیبانی از برنامه‌های ارسال ماهواره‌های کوچک و پرواز زیرمداری اختصاص داد.

کار بر روی پروازهای زیر مداری، فضاپیما و پرتاب ماهواره‌های کوچک در سایت‌هایی مانند کمپبلتاون و گلاسگو پرستویک در اسکاتلند، نیوکی در کورنوال و اسنودونیا در ولز آغاز شده است. این صندوق توسعه استراتژیک به چنین سایت‌هایی اجازه می‌دهد که سرعت پروژه‌های پیش رو خود را افزایش دهند.

کریس اسکیدمور، وزیر علوم بریتانیا گفت: «بخش فضایی بریتانیا در حال پیشرفت است و پرواز فضایی افقی یکی از چشم‌اندازهای هیجان‌انگیز این بخش است که می‌تواند خدماتی را برای صنعت ماهواره‌های کوچک در سطح جهانی و همچنین مشتریان بین‌المللی و گردشگران فضایی ارائه دهد. این صندوق، به عنوان بخشی از استراتژی صنعت مدرن کشور، به پیشبرد طرح‌های جاه‌طلبانه ما کمک می‌کند، بدین صورت که فضاپیماها و هواپیما را قادر می‌سازد تا ماهواره‌هایی را به فضا ارسال کند که عملیات خود را از طریق پایگاه‌های فضایی آینده بریتانیا انجام دهند.»

پایگاه‌های احتمالی می‌توانند درخواست دریافت منابع مالی خود را برای انجام تحقیقات در زمینه فناوری‌های فضایی جدید اعلام کنند. پایگاه‌هایی که بودجه را دریافت می‌کنند، می‌توانند از منابع مالی خود جهت تحقیقات برای توسعه کسب و کار خصوصی برای ارائه خدمات پرتاب و ارسال افقی در اوایل دهه ۲۰۲۰ استفاده کنند.

شارلوت ور، وزیر حمل و نقل هوایی بریتانیا گفت: «تجربه زیاد صنعت فضایی بریتانیا بدین معنی است که کشور ما برای پیشرفت در دوره جدید فضا، تشویق برای نوآوری و ایجاد اشتغال آماده است. این صندوق فرصتی را برای پایگاه‌های فضایی بریتانیا فراهم می‌کند تا ابتکار عمل در این زمینه را در سطح بین‌المللی در اختیار بگیرند.»

در جولای گذشته، دولت برای توسعه پایگاه‌های فضایی عمودی در اسکاتلند، با تخصیص بخشی از بودجه برنامه فضایی ۵۰ میلیون پوندی خود (۲۹/۶۳ میلیون دلار)، اعلام حمایت کرد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.