• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

گسترش استفاده از سیستم های بدون سرنشین توسط NOAA

  • کد خبر : 18300
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
گسترش استفاده از سیستم های بدون سرنشین توسط NOAA

اداره ملی اقیانوسی و هوایی امریکا (NOAA) در حال گسترش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین است و برنامه‌ی جدیدی را برای حمایت مؤثر از سیستم‌های هوایی و دریایی به منظور جمع‌آوری داده‌های زیست محیطی تنظیم کرده است. طبق گفته مقامات، استفاده NOAA از هواپیماهای بدون سرنشین کوچک برای مأموریت‌های علمی، از سال ۲۰۱۲ بیش از […]

اداره ملی اقیانوسی و هوایی امریکا (NOAA) در حال گسترش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین است و برنامه‌ی جدیدی را برای حمایت مؤثر از سیستم‌های هوایی و دریایی به منظور جمع‌آوری داده‌های زیست محیطی تنظیم کرده است.

طبق گفته مقامات، استفاده NOAA از هواپیماهای بدون سرنشین کوچک برای مأموریت‌های علمی، از سال ۲۰۱۲ بیش از ده برابر افزایش یافته است. سیستم های بدون سرنشین (UxS) به طور فزاینده ای برای نقشه برداری از بستر دریا و زیستگاه‌ها، اکتشاف اقیانوس، پستانداران دریایی و ارزیابی جمعیتی ماهی‌ها، واکنش اضطراری و همچنین مشاهدات در دریا مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه عملیات سیستم‌های بدون سرنشین جدید، بخشی از عملیات دریایی و هوایی سازمان NOAA خواهد بود. با افزایش تعداد مأموریت های UxS، این برنامه، خدماتی مانند آموزش، امنیت سایبری، خریذ و سایر خدمات پشتیبانی متمرکز را فراهم می‌کند.

NOAA در استراتژی سیستم‌های بدون سرنشین خود گفت: “هدف این برنامه، ارائه خدمات باکیفیت تر، مقرون به صرفه‌تر در دوره های زمانی سریع تری است که منجر به عملکرد عملیاتی بهتر و ایمنی بالاتر خواهد شد.”

مرکز عملیات هواپیمایی NOAA در Lakeland فلوریدا، به حمایت از فعالیت های پهپادهای این آژانس ادامه خواهد داد. همچنین تأسیسات جدیدی که در Gulfport در حال ساخته شدن است، از سیستم‌های دریایی بدون سرنشین پشتیبانی می‌کند.

NOAA گفت که این سازمان همچنین در حال استفاده از هوش مصنوعی برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده های علمی جمع شده توسط سیستم های بدون سرنشین است. استراتژی هوش مصنوعی برای کاهش هزینه‌های پردازش داده‌ها و ارائه خدمات به موقع و باکیفیت تر در پیشبرد مأموریت این آژانس استفاده می‌شود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.