• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

کنترل دمای بدن توسط هواپیماهای بدون سرنشین در ایتالیا

  • کد خبر : 18463
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کنترل دمای بدن توسط هواپیماهای بدون سرنشین در ایتالیا

هواپیمای بدون سرنشین در ایتالیا، با تجهیزات صوتی نصب شده، دستورات بهداشتی خود را با صدای بلند اطلاع‌رسانی می‌کنند. این هواپیماها اعلام می‌کنند که شما در یک منطقه ممنوعه قرار دارید. سریعاً بیرون بروید. سنسور گرمایی نصب شده در این پهپادها، دمای افراد متخلف را اندازه گرفته و اطلاعات را به اپراتور هواپیمای بدون سرنشین […]

هواپیمای بدون سرنشین در ایتالیا، با تجهیزات صوتی نصب شده، دستورات بهداشتی خود را با صدای بلند اطلاع‌رسانی می‌کنند. این هواپیماها اعلام می‌کنند که شما در یک منطقه ممنوعه قرار دارید. سریعاً بیرون بروید.

سنسور گرمایی نصب شده در این پهپادها، دمای افراد متخلف را اندازه گرفته و اطلاعات را به اپراتور هواپیمای بدون سرنشین می‌فرستد. نقض مقررات و عدم رعایت شهروندان منجر به مجازات‌های اداری و کیفری می‌شود.

مرکز اصلی کورونا ویروس در ایتالیا در استان شمالی برگامو، در منطقه لومباردی، است.

Matteo Copia، فرمانده پلیس در Treviolo به AFP گفت: “هنگامی که دمای شخص توسط هواپیماهای بدون سرنشین بالا تشخیص داده می‌شود، باید آن شخص را موظف کرده تا دمای بدنش را با یک دماسنج معمولی اندازه‌گیری کند.” این هواپیماهای بدون سرنشین برای کنترل محدوده قرنطینه مفید هستند.

ایتالیا نخستین کشور اروپایی بود که با این بیماری مواجه شد و اکنون این کشور یکی از چندین کشور اروپایی است که از پهپادهای پلیس برای کنترل اوضاع استفاده می‌کند.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که تعداد فوتی‌ها در ایتالیا به اوج خود رسیده و تعداد مبتلاهای جدید روزانه در حال کاهش است تا جایی که ایتالیا به زودی می‌تواند تعداد موارد رسمی ثبت شده ویروس کورونا را کاهش دهد.

اما مقامات بهداشتی از هنگامی که مردم زندگی عادی خود را آغاز کنند و شروع به بیرون آمدن در آفتاب بهاری کنند، می‌ترسند.

نیروی پلیس محلی، اجازه دارد دمای بدن افراد را بدون اطلاع و اجازه آن‌ها بررسی کند و این امر کاملاً قانونی است.

بنا بر گزارش‌ها، دولت رم به ساکنان اجازه داده است تا برای اولین بار در چهارم ماه می از خانه‌های خود خارج شوند. اما  این هواپیماهای بدون سرنشین ممکن است پرواز خود را در تابستان نیز ادامه دهند.

این پهپادها، علاوه بر اینکه نشان می‌دهند چه کسی آلوده است، برای تحویل کالا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.