• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
16

کلاه ایمنی لباس فضانوردان به کمک هوش مصنوعی به نمایشگر مجهز می شود

  • کد خبر : 14914
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
کلاه ایمنی لباس فضانوردان به کمک هوش مصنوعی به نمایشگر مجهز می شود

شرکت صنعتی هایپرجاینت (Hypergiant) که در توسعه هوش مصنوعی فعالیت دارد، بر روی کلاه ایمنی ویژه‌ای برای استفاده فضانوردان مشغول به کار است. به گزارش ایسنا و به نقل از فیوچریسم، نمایندگان این شرکت در حال صحبت کردن درباره ساخت یک کلاه ایمنی هستند که به فضانوردان کمک می‌کند اطلاعات بیشتری را در طول مأموریت‌ها به […]

شرکت صنعتی هایپرجاینت (Hypergiant) که در توسعه هوش مصنوعی فعالیت دارد، بر روی کلاه ایمنی ویژه‌ای برای استفاده فضانوردان مشغول به کار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فیوچریسم، نمایندگان این شرکت در حال صحبت کردن درباره ساخت یک کلاه ایمنی هستند که به فضانوردان کمک می‌کند اطلاعات بیشتری را در طول مأموریت‌ها به دست آورند و انجام کارهای پیچیده را آسان‌تر می‌کنند.

صفحه نمایش کلاه ایمنی که هایپر.وی.اس.ار(HyperVSR) نام دارد، مانند کلاه ایمنی مرد آهنین، اطلاعات مختلفی از جمله اهداف ماموریت و وضعیت بدن را روی نقاب نشان می‌دهد.

بن لام(Ben Lamm) یکی از مدیران شرکت می‌گوید: “فضا محیطی غیرقابل پیش‌بینی است که شرایط آن می‌تواند ظرف فقط چند ثانیه تغییر کند. به همین دلیل، اینکه خطر را برای فضانوردان به حداقل برسانیم مهم است. ما کلاهی را طراحی کرده‌ایم تا فضانوردان بتوانند به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند، چه اطلاعاتی در مورد محیط اطراف و چه بدن خودشان.  به این ترتیب آنها می‌توانند سریع‌ترین تصمیمات را در شرایط سخت بگیرند.

طراحان سه موضوع را در لباس و دستکش فضایی قرار داده‌اند که هر کدام به اطلاعات خاصی مربوط است: نشانه‌های حیاتی فضانورد، هشدارهای اضطراری و جزئیات ماموریت. کلاه ایمنی هر کدام یک از موضوع‌ها را مشاهده کند اطلاعات مورد نیاز آن را در نقاب کلاه نمایش می‌دهد.

کلاه ایمنی لباس فضانوردان به کمک هوش مصنوعی به نمایشگر مجهز می شود

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.