• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

کاهش ۵۰ درصدی فروش جت‌های تجاری به دلیل بحران ویروس کرونا

  • کد خبر : 18669
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
کاهش ۵۰ درصدی فروش جت‌های تجاری به دلیل بحران ویروس کرونا

یک تحلیلگر هشدار داده است که تحویل هواپیماهای تجاری به دلیل بحران ویروس کرونا، می‌تواند تا ۵۰ درصد در سال جاری میلادی کاهش یابد. براساس داده‌های انجمن تولیدکنندگان حمل و نقل هوایی در سال ۲۰۱۹، ۷۲۶ جت تجاری به فروش رفته است، اما احتمالا این رقم امسال به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. وینسنت […]

یک تحلیلگر هشدار داده است که تحویل هواپیماهای تجاری به دلیل بحران ویروس کرونا، می‌تواند تا ۵۰ درصد در سال جاری میلادی کاهش یابد.

براساس داده‌های انجمن تولیدکنندگان حمل و نقل هوایی در سال ۲۰۱۹، ۷۲۶ جت تجاری به فروش رفته است، اما احتمالا این رقم امسال به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

وینسنت با اشاره به شرکت‌های Bombardier ، Embraer و Textron Aviation می‌گوید: “این مسئله به این بستگی دارد که آیا شاهد تعطیلی بیشتر تولیدگنندگان و شبکه‌های تامین‌کننده قطعات باشیم. در این مقطع زمانی، شاهد آغاز موج دوم تعطیلی هستیم که معمولا در ماه‌های ابتدایی تابستان در برخی شرکت‌ها آغاز می‌شود.”

وینسنت می‌گوید حتی اگر تولیدکنندگان بتوانند به نوعی به ساخت هواپیماها بازگردند، چالش ترغیب مشتریان به پروازهای آزمایشی، حضور در جلسات تعیین مشخصات برای مدل انتخابی خود و انجام معامله و اختصاص بخشی ازسرمایه خود در این زمان وجود دارد.

در نتیجه، به نظر می‌رسد که هواپیماهای کامل شده بدون خریدار تا پایان سال در انبارها بمانند،. وینست می‌گوید: “این یک خطر واقعی برای تعداد فروند تحویلی برای سال ۲۰۲۰ است، من پیش‌بینی می‌کنم بعد از سه سال روند تولید هواپیماهای جت به حالت عادی، همانند شرایط قبل از کرونا برگردد. اگرچه صنعت ما درتحمل درد خود تنها نیست، اما بازگشت به شرایط طبیعی می‌تواند طولانی‌تر از تصور ما باشد.”

انتظار می‌رود در شش ماه آینده صنعت حمل و نقل هوایی همچنان کم فعال باشد، اما وینسنت امیدوار است که سهم بهبودی اولیه، در سه ماهه چهارم وجود داشته باشد.

وینسنت می‌گوید: “با پیش‌بینی برنامه‌های هواپیمایی، احتمالاً شرکت‌های بیشتری به دنبال راه‌های بهتر و مطمئن‌تر حمل و نقل مسافران خود هستند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.