• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

کاهش ۱۰۰ فروندی تعداد هواپیماهای تحویلی ایرباس در چهار ماه اول سال ۲۰۲۰

  • کد خبر : 19007
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۱۳
کاهش ۱۰۰ فروندی تعداد هواپیماهای تحویلی ایرباس در چهار ماه اول سال ۲۰۲۰

ایرباس در ماه آوریل تنها ۱۴ فروند هواپیما را تحویل داد، زیرا بحران ویروس کرونا در تولیدات آن تأثیر گذاشته است. در مجموع، میزان این تحویل‌ها ۸۰% کاهش یافت، در حالی که سال گذشته همین ماه، ایرباس ۷۰ فروند هواپیما را تحویل داده بود. این شرکت هواپیمایی تنها یک سفارش با ۹ فروند جت از […]

ایرباس در ماه آوریل تنها ۱۴ فروند هواپیما را تحویل داد، زیرا بحران ویروس کرونا در تولیدات آن تأثیر گذاشته است. در مجموع، میزان این تحویل‌ها ۸۰% کاهش یافت، در حالی که سال گذشته همین ماه، ایرباس ۷۰ فروند هواپیما را تحویل داده بود.

این شرکت هواپیمایی تنها یک سفارش با ۹ فروند جت از خانواده A320neo برای شرکت لیزینگ Avolon ثبت نمود و بدین ترتیب، سفارشات خالص ثبت شده به طور کلی برای چهار ماه اول سال ۲۰۲۰ به ۲۹۹ فروند رسید.

برای ماه آوریل، هیچ سفارشی کنسل نشده است.

در ماه آوریل دو فروند هواپیما با قابلیت پرواز مسافت های طولانی که شامل A350-900 برای خطوط هوایی ژاپن و A330-200 برای تبدیل به یک هواپیمای سوخت رسان توسط بخش نظامی ایرباس است، تحویل داده شد.

سفارشات با تحویل ۶ فروند A321neos و ۶ فروند A320neos تکمیل شد. ایرباس همچنین ۵ فروند هواپیمای تک راهرویی را به Turkish Airlines و اپراتور همکار ترکیه Pegasus Airlines، سه فروند دیگر به IndiGo و یک فروند را به Spirit Airlines تحویل داد.

سازنده مشخص نکرده که چه تعداد هواپیما ساخته شده اما در حال حاضر هیچ کدام تحویل داده نشده است.

ایرباس تا پایان ماه آوریل، ۱۳۶ فروند هواپیما تحویل داده بود که نسبت به سال گذشته ۲۳۲ فروند کاهش یافته است. در مقایسه با سال ۲۰۱۹، تحویل هواپیماهای تک راهرویی ۴۰% کاهش داشته، در حالی که تحویل هواپیماهای مسافت‌های طولانی تقریباً نصف شده‌است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.