• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

کاهش ناوگان بوئینگ ۷۶۷ و حذف کامل A319 از شرکت هواپیمایی اتریشی

  • کد خبر : 18736
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۴۲
کاهش ناوگان بوئینگ ۷۶۷ و حذف کامل A319 از شرکت هواپیمایی اتریشی

خط هوایی اتریش  از گروه هواپیمایی Lufthansa، قرار است ناوگان Boeing 767 خود را به نصف کاهش دهد و تمام ۷ فروند هواپیمای ایرباس A319 خود را در پی کاهش تقاضا به دلیل ویروس کرونا از چرخه بهره‌برداری خارج کند. این شرکت پیش از این قصد داشت ۱۸ فروند هواپیمای توربوپراپ Bombardier Q400 خود را […]

خط هوایی اتریش  از گروه هواپیمایی Lufthansa، قرار است ناوگان Boeing 767 خود را به نصف کاهش دهد و تمام ۷ فروند هواپیمای ایرباس A319 خود را در پی کاهش تقاضا به دلیل ویروس کرونا از چرخه بهره‌برداری خارج کند.

این شرکت پیش از این قصد داشت ۱۸ فروند هواپیمای توربوپراپ Bombardier Q400 خود را تا سال ۲۰۲۱ از ناوگان خود خارج کند و تعداد A320 را به ۱۰ فروند افزایش دهد. این اقدامات باعث می‌شد ناوگان این شرکت به حدود ۷۰ فروند هواپیما برسد.

اما پس از شیوع ویروس کرونا این استراتژی تغییر یافت و در عوض، ناوگان محافظه کارانه‌تری با تعداد ۶۰ فروند را در نظر گرفته که به معنای کاهش کلی ۲۰ درصدی ظرفیت است.

این شرکت، تا سال ۲۰۲۲، ۳ فروند از قدیمی ترین هواپیماهای ۷۶۷-۳۰۰ER و ایرفریم های ساخته شده در سالهای ۱۹۹۱-۹۲ که نیروی پیشران آنها توسط موتورهای PW4000 پرت‌اندویتنی تأمین می‌شود و همچنین کل هواپیماهای A319 را از رده خارج خواهد کرد.

مطابق اطلاعات ناوگان سیریوم، هفت فروند A319، مجهز به موتورهای CFM International CFM56 هستند که در سال ۲۰۰۴-۲۰۰۵ تولید شده‌اند.

شرکت هواپیمایی اتریشی، سه فروند ۷۶۷-۳۰۰ER را که همه آن‌ها دارای ایرفریم‌های تولید شده در سال‌های ۱۹۹۸-۲۰۰۰ هستند، به عنوان بخشی از ناوگان خود برای مسافت های طولانی حفظ خواهد کرد. این شرکت هواپیمایی ۶ بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ER نیز در اختیار دارد.

Alexis von Hoensbroech، مدیر اجرایی می‌گوید:” مسئولیت ما این است که پس از خارج شدن از بحران ویروس کرونا، بتوانیم ناوگان هواپیمایی خود را در وضعیت مناسبی قرار دهیم. ما می خواهیم پروازهای مسافت طولانی خود را حفظ کنیم، حتی اگر فعلاً چاره ای نداشته باشیم جز اینکه با بازار کوچکتری سازگار شویم.”

این شرکت حمل و نقل تأکید می‌کند که هدف از این کار، حفظ ۷۰۰۰ پرسنل خود در شرایط بحرانی کنونی بوده و در حال مذاکره با نمایندگان کارمندان است. همچنین پیش بینی می کند که در سال ۲۰۲۰ تقاضا ۲۵ تا ۵۰ درصد کاهش یابد و این رقم در پایان سال ۲۰۲۱ همچنان ۲۵% و در سطح قبل از بحران خواهد بود و اولین بازگشت کامل در سال ۲۰۲۳ است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.