• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

کاهش تولیدات شرکت هواپیمایی Gulfstream به دلیل محدودیت‌های سفرناشی از بحران کرونا

  • کد خبر : 18881
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کاهش تولیدات شرکت هواپیمایی Gulfstream به دلیل محدودیت‌های سفرناشی از بحران کرونا

محدودیت‌های مسافرتی اعمال شده بخاطر شیوع ویروس کرونا منجر به کاهش تولید حدود یک سوم از جت‌های تجاری Gulfstream در سه ماهه اول شده است. به گفته این شرکت، شرایط محدود مسافرتی بر فروش هواپیماهای جدید تأثیر گذاشته است. Phebe Novakovic، رئیس اجرایی شرکت  General Dynamics گفت:”بزرگ‌ترین مسئله در این سه ماه، عدم توانایی Gulfstream […]

محدودیت‌های مسافرتی اعمال شده بخاطر شیوع ویروس کرونا منجر به کاهش تولید حدود یک سوم از جت‌های تجاری Gulfstream در سه ماهه اول شده است. به گفته این شرکت، شرایط محدود مسافرتی بر فروش هواپیماهای جدید تأثیر گذاشته است.

Phebe Novakovic، رئیس اجرایی شرکت  General Dynamics گفت:”بزرگ‌ترین مسئله در این سه ماه، عدم توانایی Gulfstream در تحویل ۱۳ هواپیمای تکمیل شده به دلیل محدودیت‌های سفر است.

قرار بود این شرکت ۳۴ فروند هواپیما (۲۷ فروند کابین بزرگ و هفت فروند جت متوسط ) مشابه سال گذشته، تولید نماید. اما اکنون به دلیل شرایط بحرانی کنونی، برنامه تولید ۱۱ فروند هواپیما به حالت تعلیق درآمده و این تعداد به ۲۳ فروند هواپیما، کاهش یافت.

سه فروند هواپیما که در موجودی شرکت بود در ماه آوریل تحویل داده شد، و یک چهارم نیز در ماه می تحویل داده می‌شود.

Novakovic می‌گوید: “مشتریان قطعاً هنوز هم خواستار تحویل سریع هواپیماها می‌باشند و رفع محدودیت‌های مسافرتی باید فعالیت فروش را در Gulfstream تسریع کند.

شیوع این ویروس همچنین به زنجیره‌ی تولیدات شرکت Gulfstream آسیب می‌رساند . Novakovic با اشاره به مشکلات مربوط به زنجیره‌تأمین می‌گوید: “برخی از تأمین‌کنندگان ما با بروز این بحران و مواجهه با بازار حمل و نقل هوایی تجاری و هم از نظر مشکلات اقتصادی دچار اختلال شده‌اند.

Novakovic همچنین ضرر و زیان‌های زیادی را در تأسیسات تولید و تکمیل Gulfstream به دلیل اقدامات بهداشتی مانند رعایت فاصله ایمن، ذکر می‌کند.

این عوامل Gulfstream را مجبور کرده است در پیش‌بینی خود برای تحویل ۱۵۰ فروند هواپیماهای G650 /ERs ،G600s،G550s،G500s و G280s در سال ۲۰۲۰ تجدید نظر کرده و این تعداد را به ۱۲۵ الی ۱۳۰ فروند کاهش دهد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.