• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

کاهش تحویل جنگنده‌های F-35 توسط لاکهید مارتین به دلیل تأثیر ویروس کرونا

  • کد خبر : 18709
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کاهش تحویل جنگنده‌های F-35 توسط لاکهید مارتین به دلیل تأثیر ویروس کرونا

شرکت لاکهیدمارتین در سال ۲۰۲۰ به دلیل اختلالات مربوط به شیوع بیماری کررونا، تولید جنگنده‌های سری F-35 Lightning II را کاهش داده است. این تولیدکننده هنوز مطمئن نیست که دقیقاً چه میزانی از تولیدات خود را قرار است کاهش دهد، اما احتمالات مختلف را ارزیابی می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۹ تعداد ۱۳۴ فروند F-35 […]

شرکت لاکهیدمارتین در سال ۲۰۲۰ به دلیل اختلالات مربوط به شیوع بیماری کررونا، تولید جنگنده‌های سری F-35 Lightning II را کاهش داده است. این تولیدکننده هنوز مطمئن نیست که دقیقاً چه میزانی از تولیدات خود را قرار است کاهش دهد، اما احتمالات مختلف را ارزیابی می‌کند.

این شرکت در سال ۲۰۱۹ تعداد ۱۳۴ فروند F-35 را تحویل داده و قرار است امسال ۱۴۱ فروند دیگر را تحویل دهد. نتایج سه ماهه اول نشان می‌دهد که تنها ۲۲ فروند تا ۳۱ مارس تحویل داده شده است.

درآمد سالانه شرکت لاکهیدمارتین با حدود ۲٪ کاهش به ۲۴٫۶ میلیارد دلار و سود سالانه این شرکت با حدود ۱٪ کاهش به ۲٫۶۷ میلیارد دلار رسیده است. F-35 بزرگترین خط تولید درآمدزایی در واحد هوایی این شرکت است.

اکثر جنگنده‌های F-35 در خط مونتاژ نهایی در تگزاس قرار دارد. همچنین تعداد کمتری از آن در خط مونتاژ در ایتالیا و ژاپن قرار دارد. Possenriede می‌گوید، هر دو خط تولید با محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا مواجه شده‌اند. علاوه بر این، تأمین‌کنندگان قطعات نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

Possenriede می‌گوید: ” این تاثیرات به دلیل محدودیت‌های مسافرتی و دسترسی به سایت‌ها می‌باشد.

به گفته وی، عملیات نوسازی  در مورد پروژه F-35 تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

لاکهید مارتین امیدوار است که شرایط در ماه‌های آینده به حالت عادی برگردد. Possenriede می‌گوید: “ما امیدواریم که منحنی تولید در سه ماهه دوم، به حالت عادی بازگردد و ما بتوانیم طبق معمول به توسعه تجارت خود بپردازیم.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.