• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

بمباردیه کارخانه‌های سازه هوایی خود در بلفاست و مراکش را به فروش می‌گذارد

  • کد خبر : 14788
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
بمباردیه کارخانه‌های سازه هوایی خود در بلفاست و مراکش را به فروش می‌گذارد

شرکت بمباردیه به‌عنوان بخشی از برنامه خود برای تجمیع تمام دارایی‌های هوافضایی به یک تجارت ساده و کاملا یکپارچه، تصمیم به کنار گذاشتن کارخانه‌های سازه هوایی خود در بلفاست و مراکش دارد. این شرکت در روز ارائه گزارش سه ماهه نخست خود در سال ۲۰۱۹ اقدام به اعلان این طرح کرد. آن‌ها برای گرفتن چنین […]

شرکت بمباردیه به‌عنوان بخشی از برنامه خود برای تجمیع تمام دارایی‌های هوافضایی به یک تجارت ساده و کاملا یکپارچه، تصمیم به کنار گذاشتن کارخانه‌های سازه هوایی خود در بلفاست و مراکش دارد.

این شرکت در روز ارائه گزارش سه ماهه نخست خود در سال ۲۰۱۹ اقدام به اعلان این طرح کرد. آن‌ها برای گرفتن چنین تصمیمی دلیل خاصی را مطرح نکردند. شرکت تجارت هوانوردی بمباردیه توسط دیوید کلیل مدیریت می‌شود. آلن بلمیر رییس و مدیرعامل شرکت بمباردیه گفت: «ما برای اعلام فرمت جدید و استراتژیک شرکت هوانوردی بمباردیه بسیار هیجان زده هستیم. این کار گام بعدی ما در تحولات شرکت است. این ادغام باعث بهتر و بیشتر شدن تمرکزمان روی سازماندهی برندهای برتر شرکت مانند گلوبال، چلنجر، لیرجت و CRJ ، می‌شود. این کار همچنین به ما اجازه می‌دهد که از مشتریانمان بهتر حمایت کنیم و برای سهامداران شرکت ثروت ایجاد کنیم.»

وی افزود این شرکت بر فعالیت‌های سازه هوایی خود در مونترال و مکزیک و همچنین فعالیت‌های جدید خود در رابطه با ساخت ۷۵۰۰ بال جت تجاری در تگزاس تمرکز خواهد کرد. کارخانه شهر بلفاست دارای ۳۶۰۰ خدمه است. همچنین طبق تخمین‌ها، حدود ۱۰۰۰ نفر نیز در سراسر ایرلندشمالی در طول زنجیره تامین از این کارخانه بهره مند می‌شدند. مدیر این کارخانه محلی گفت که نگرانی بوجود آمده میان کارگران را درک می‌کند و خود را نسبت به یافتن خریدار مناسب متعهد می‌داند.

بمباردیه از سال ۱۹۸۹ که این کارخانه را از Short Brothers (یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان هواپیما) خرید، گرداننده این کارخانه بود. طبق گزارش رویترز، سخنگوی نخست وزیر بریتانیا، ترزا می، تصمیم فروش این کارخانه را تصمیمی «ناامید کننده» می‌داند. اما با این حال اعلام کرد که این تصمیم باعث بیکار شدن کارگران نمی‌شود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.