• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

پرواز Hermes 900 برای آزمایشات نجات در انگلستان

  • کد خبر : 17226
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
پرواز Hermes 900 برای آزمایشات نجات در انگلستان

شرکت Elbit Systems تعدادی آزمایش را برای ارزیابی امکان استفاده از پهپادها برای پشتیبانی از عملیات جستجو و نجات، در انگلستان انجام خواهد داد. Elbit برای انجام برخی آزمایشات بر روی پهپادها از جمله دو پهپاد Hermes 900 و Skylark ، با آژانس دریایی و ساحلی (MCA) قراردادی را تنظیم کرد. پاول ایاتورن از مدیران […]

شرکت Elbit Systems تعدادی آزمایش را برای ارزیابی امکان استفاده از پهپادها برای پشتیبانی از عملیات جستجو و نجات، در انگلستان انجام خواهد داد.

Elbit برای انجام برخی آزمایشات بر روی پهپادها از جمله دو پهپاد Hermes 900 و Skylark ، با آژانس دریایی و ساحلی (MCA) قراردادی را تنظیم کرد.

پاول ایاتورن از مدیران MCA گفت: “کلید ارزیابی، متقاعد کردن سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) برای اجازه بهره‌برداری از پهپادها در فضای هوایی بدون محدودیت است. وقتی یک هلیکوپتر نجات وظیفه داریم، می‌خواهیم که آن را در هر زمان، هر مکان و هر کجا به پرواز درآوریم و حال قصدمان این است که این کار را بتوان با کمک پهپادها نیز انجام داد.”

MCA در تلاش است تا از مزایای مداومت پهپادها (حداکثر ۳۶ ساعت برای ۱٫۲ تن هرمس ۹۰۰) برای مأموریت‌های SAR ، حفاظت از شیلات و ضد آلودگی استفاده کند.

Elbit قرار است اواخر امسال ارزیابی‌ها را از فرودگاه West Wales انجام دهد. آزمایش‌های اولیه بسیار اساسی خواهد بود و در فضای هوایی محدود انجام می‌شود، و به تدریج به سمت آزمایش‌های پیچیده تراز جمله پرواز در شب، فراتر از خط دید و مأموریت های برون مرزی خواهد رفت.

آزمایشات قبلی سیستم های بدون سرنشین توسط MCA در آوریل ۲۰۱۸ از فرودگاه سنت آتان در ولز جنوبی با همکاری مؤسسه Royal Nationalboboat انجام شد.

علاقه MCA به پهپادها با شروع روند مناقصه برای عملیات جستجو و نجات در بریتانیا آغاز شد.

ایاتورن می‌گوید،  قرارداد فعلی بریستو در سال ۲۰۲۳ منقضی می‌شود و ارزیابی‌های اولیه بازار برای مرحله بعدی (با نام SAR-2G یا نسل دوم)  در مارس آغاز می‌شود.

SAR-2G احتمالاً حدود ۱٫۶ میلیارد پوند (۲٫۱ میلیارد دلار) ارزش دارد و طی ۱۰-۱۵ سال اجرا می‌شود.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.