• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

پرواز نمونه اولیه هواپیمای هیبریدی شرکت VoltAero

  • کد خبر : 18114
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
پرواز نمونه اولیه هواپیمای هیبریدی شرکت VoltAero

شرکت استارت آپی فرانسوی VoltAero اولین پرواز هواپیمای هیبریدی خود را آغاز نمود. نمونه اولیه با نام Cassio 1 بر مبنای Cessna 337 Skymaster ساخته شده و مجهز به دو موتور الکتریکی ساخته شرکت Safran و یک ملخ پیشران با موتور احتراق تولید شرکت Nissan می‌باشد. این دو موتور الکتریکی که برروی بال‌ها نصب شده‌اند، […]

شرکت استارت آپی فرانسوی VoltAero اولین پرواز هواپیمای هیبریدی خود را آغاز نمود. نمونه اولیه با نام Cassio 1 بر مبنای Cessna 337 Skymaster ساخته شده و مجهز به دو موتور الکتریکی ساخته شرکت Safran و یک ملخ پیشران با موتور احتراق تولید شرکت Nissan می‌باشد.

این دو موتور الکتریکی که برروی بال‌ها نصب شده‌اند، ۴۵kw و ۷۰kW توان تولید می‌کنند. سیستم پیشرانش هیبریدی با ملخ ذکر شده و موتور احتراق داخلی اصلاح شده نیسان که ۱۷۰ کیلووات توان تولید می کند تکمیل شده است.

این شرکت قصد دارد سه نوع هواپیمای Cassio خود را تا سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ ارائه دهد: یک نسخه کاملاً الکتریکی با ۴ صندلی و دو نسخه هیبریدی با ۶ و ۹ صندلی. مدیر عامل و مدیر فنی VoltAero گفت: “فاز آزمایش فعلی برای مدل ۶ صندلی Cassio است که با اعتبارسنجی نهایی آیرودینامیکی و پیکربندی powertrain در هر دو نسخه ۴ و ۹ صندلی همراه خواهد شد.”

در حالی که نسخه هواپیمای الکتریکی بردی برابر با ۲۰۰ کیلومتر دارد، برد نسخه‌های هیبریدی ۲۰۰ تا ۶۰۰ کیلومتر و یا بیش‌تر از آن است. این شرکت، صاحبان خصوصی، شرکت‌های تاکسی هوایی و چارتر و اپراتورهای پروازهای کوتاه تجاری را به عنوان گروه‌های هدف معرفی می‌کند.

VoltAero، ماژول توان هیبریدی خود را با ترکیبی از یک موتور احتراق و ۳ موتور الکتریکی تولید می‌کند که از آن در نسخه ۹ صندلی هواپیمای Cassio استفاده خواهد شد. اعتبارسنجی ماژول توان ترکیبی نمونه اولیه VoltAero در آزمونهای زمینی انجام می‌شود و برای یکپارچه سازی نهایی در هواپیمای Cassio 1 testbed آماده می‌شود.

این شرکت همچنین از طراحی Cassio 2 رونمایی خواهد کرد و نمای نهایی هواپیما را در ۲۴ مارس نشان خواهد داد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.