• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

پایان تستهای شرایط سخت و بحرانی هلیکوپتر Sikorsky HH-60W Jolly Green II

  • کد خبر : 18546
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۰۵
پایان تستهای شرایط سخت و بحرانی هلیکوپتر Sikorsky HH-60W Jolly Green II

هلیکوپتر جنگی جستجو و نجات نیروی هوایی ایالات متحده، Sikorsky HH-60W Jolly Green II، تست های شرایط سخت را که یک ماه به طول انجامید، پشت سر گذاشت. این هلیکوپتر در تاریخ ۲ آوریل، تست شرایط هوایی گرم، سرد، باد و باران را در پایگاه نیروی هوایی Eglin در فلوریدا به پایان رساند. این هلیکوپتر […]

هلیکوپتر جنگی جستجو و نجات نیروی هوایی ایالات متحده، Sikorsky HH-60W Jolly Green II، تست های شرایط سخت را که یک ماه به طول انجامید، پشت سر گذاشت.

این هلیکوپتر در تاریخ ۲ آوریل، تست شرایط هوایی گرم، سرد، باد و باران را در پایگاه نیروی هوایی Eglin در فلوریدا به پایان رساند.

این هلیکوپتر در یک محفظه ۵۱۱۰ متر مربعی در آزمایشگاه McKinley Climatic، در دمای بالا (۴۹ درجه سانتیگراد) و در دمای پایین (-۵۱ درجه سانتی گراد) مورد تست قرار گرفت. USAF می‌گوید: این هلیکوپتر همچنین تحت وزش‌های باد ۳۹ نات قرار گرفت و  در باران شبیه‌سازی شده با شدت ۱۳۰ گالن بر دقیقه تست شده است.

USAF می‌گوید: “خدمه، چک لیست‌ها را قبل از پرواز بررسی می‌کنند تا ببینند آیا شرایط فوق العاده بر اویونیک، الکترونیک، موتور و سایر سیستم‌ها تأثیر دارد یا خیر.”

خدمه هواپیما که این رویه‌ها را انجام می‌دهند نیز خود، سوژه تست بودند. واکنش و حرکات آن‌ها در محیط‌های سخت مورد ارزیابی قرار گرفت.

به عنوان مثال، این سرویس ارزیابی کرد که آیا با وجود پوشش ضخیم و بزرگ که برای آب و هوای سرد مناسب است، خلبانان امکان دسترسی به تمام کنترل هواپیما را دارند؟

USAF می‌گوید، پس از تکمیل تست، این هلیکوپتر برای ارزیابی بیشتر به آزمایشگاه Sikorsky در West Palm Beach، فلوریدا باز می‌گردد.

USAF تاکنون ۲۲ نمونه از HH-60W را سفارش داده است و قصد دارد ۱۱۳ هلیکوپتر را جایگزین هلیکوپتر قدیمی HH-60G Pave Hawks کند.

اولین تحویل بالگردهای HH-60W برای آوریل ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.