• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
11

پایان ادغام شرکت‌های Raytheon و United Technologies

  • کد خبر : 18292
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
پایان ادغام شرکت‌های Raytheon و United Technologies

انتظار می‌رود ادغام بخش هوافضای شرکت United Technologies و Raytheon صبح روز سوم آوریل، پس از جداسازی واحدهای غیرمرتبط با هوانوردی شرکت UTC، یعنی Carrier و Otis، پایان پذیرد. United Technologies می‌گوید شرکت Otis، سازنده الویتور و شرکت تهویه هوای Carrier از امروز تبادلات مالی خود را به عنوان شرکت‌های مستقل سهامی عام در بورس […]

انتظار می‌رود ادغام بخش هوافضای شرکت United Technologies و Raytheon صبح روز سوم آوریل، پس از جداسازی واحدهای غیرمرتبط با هوانوردی شرکت UTC، یعنی Carrier و Otis، پایان پذیرد.

United Technologies می‌گوید شرکت Otis، سازنده الویتور و شرکت تهویه هوای Carrier از امروز تبادلات مالی خود را به عنوان شرکت‌های مستقل سهامی عام در بورس اوراق بهادار نیویورک آغاز می‌کنند. بلافاصله پس از شروع این معامله، انتظار می‌رود که دو شرکت ادغام خود را به اتمام رسانند؛ معامله ای که می‌گویند منجر به ایجاد یکی از بزرگترین شرکت های هوافضای جهان می‌شود.

شرکت جدید، Raytheon Technologies Corporation نامیده خواهد شد و سهام خود را با نماد RTX در بورس مبادله خواهد کرد.

ترکیب شرکت United Technologies به همراه Collins Aerospace و سازنده موتورهای Pratt & Whitney با شرکت Raytheon، یک شرکت بزرگ ایجاد می‌کند که براساس گردش مالی شرکت‌های ۲۰۱۹، تقریباً ۷۴ میلیارد دلار درآمد سالانه خواهد داشت.

هفته گذشته Raytheon و UTC اعلام کردند که همه مصوبات قانونی را برای ادغام خود دریافت کرده‌اند. دولت ایالات متحده آمریکا آنها را ملزم کرده تا قبل از ادغام، سایر دارایی‌ها را واگذار کنند. Raytheon مجبور بود موافقت کند که تجارت رادیوهای هوابرد نظامی خود را متوقف کند، در حالی که UTC برای فروش GPS و تجارت‌های نوری فضایی خود موافقت کرد.

این شرکت‌ها در ۳۰ مارس اعلام داشتند که واگذاری ها پس از ادغام تکمیل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.