• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

ورود Gama Aviation به حوزه بالگرد

  • کد خبر : 17909
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
ورود Gama Aviation به حوزه بالگرد

با راه‌اندازی هلیکوپترها برای خدمات آمبولانس هوایی در اسکاتلند، Gama Aviation که مقر آن در بریتانیا بوده، بر این باور است که می تواند به بازیگر جدیدی در عملیات بالگردها تبدیل شود. در حالی که Gama به تجارت جت‌‌های شرکتی- که شامل چارتر، مدیریت، و تعمیر و نگهداری است- شناخته شده، اما این شرکت قصد […]

با راه‌اندازی هلیکوپترها برای خدمات آمبولانس هوایی در اسکاتلند، Gama Aviation که مقر آن در بریتانیا بوده، بر این باور است که می تواند به بازیگر جدیدی در عملیات بالگردها تبدیل شود.

در حالی که Gama به تجارت جت‌‌های شرکتی- که شامل چارتر، مدیریت، و تعمیر و نگهداری است- شناخته شده، اما این شرکت قصد دارد از ماه ژوئن پروازهایی را به منظور ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی از پایگاه هایی در Glasgow و Inverness آغاز کند.

در همین راستا، Gama برای قرارداد خدمات آمبولانس اسکاتلند که شامل سه فروند هلیکوپتر جدید ایرباس H145 است، حدود ۲۰ میلیون پوند (۲۵ میلیون دلار) سرمایه گذاری کرده که دو فروند مربوط به عملیات خط مقدم و دیگری به عنوان پوشش استفاده خواهند شد.

در سخنرانی مربوط به رویدادی در ۲ مارس که برای به نمایش گذاشتن لوازم یدکی H145 در دفتر مرکزی فرودگاه Farnborough در Hampshire به وقوع پیوست، Mark Gascoigne، مدیر عامل شرکت Europe air گفت که حرکت به سمت خدمات بالگردها، گامی منطقی برای این شرکت محسوب می‌شود.

وی می‌گوید، دیدگاه Gama این است که “پیچیدگی‌های حمل و نقل هوایی را ساده کند”. با وجود تجربیات گسترده ای که از عملیات بال-ثابت ها به دست آوردیم، شرکت احساس می کند که هلیکوپتر چیز دیگری است که پرواز می کند! درواقع اگر ما عملیات هلیکوپتری را انجام نمی‎دادیم، بخش عمده‌ای از بازار را از دست می‌دادیم در نتیجه این علاقه ما به خدمات بالگردها، باعث می‌شود که بتوانیم انتخابی مناسب در زمانی مناسب داشته باشیم. و اگر به این مهم دست یابیم، به سوی حمل و نقل نفت و گاز و پشتیبانی از زمین های دور از ساحل شامل توربین های بادی نیز پیش خواهیم رفت.

وی افزود: تعداد زیادی از شرکت های آمبولانس هوایی در انگلیس خواستار قرارداد با شرکت Gama، به منظور جایگزین شدن با دو تولیدکننده بزرگ یعنی Babcock و Specialist Aviation Services، شدند.

اگرچه اکنون H145 برای برآورده کردن نیازهای اسکاتلند انتخاب شد، اما Gascoigne می‌گوید این شرکت قصد دارد که در آینده با سایر تولیدکنندگان همکاری کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.