• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

هند در بین لیست انتخابی اوبر برای اجرای سرویس Uber Air

  • کد خبر : 13092
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
هند در بین لیست انتخابی اوبر برای اجرای سرویس Uber Air

شرکت اوبر لیست پنج کشوری که طی پنج سال آینده مجهز به فرودگاه بین‌المللی Uber Air خواهند شد، اعلام کرد. برنامه Uber’s Elevate به دنبال راه‌اندازی تاکسی هوایی تا سال ۲۰۲۳ است که به واسطه آن مشتریان می‌توانند با فشار دادن یک دکمه، درخواست پرواز دهند. پیش از این، دالاس و لس‌آنجلس بعنوان نخستین گزینه‌ها […]

شرکت اوبر لیست پنج کشوری که طی پنج سال آینده مجهز به فرودگاه بین‌المللی Uber Air خواهند شد، اعلام کرد. برنامه Uber’s Elevate به دنبال راه‌اندازی تاکسی هوایی تا سال ۲۰۲۳ است که به واسطه آن مشتریان می‌توانند با فشار دادن یک دکمه، درخواست پرواز دهند.

پیش از این، دالاس و لس‌آنجلس بعنوان نخستین گزینه‌ها برای اجرای این برنامه انتخاب شدند. در دومین اجلاس ماهانه اوبر، در ماه می، اوبر اعلام کرد به دنبال یک شهر بین‌المللی دیگر به عنوان شریک سوم است.

براساس بیانیه‌ای از این شرکت، پس از ارزیابی کشورهای سراسر جهان، اوبر در نمایشگاه آسیا-اقیانوسیه اعلام کرد که ژاپن، هند، استرالیا، برزیل و فرانسه در لیست انتخابی قرار گرفته‌اند.

شهرهای انتخاب شده توسط اوبر شامل بمبئی، دهلی و بنگلور در هند، توکیو و اوزاکا در ژاپن، ایالت پائوسائولو برزیل سیدنی و ملبورن در استرالیا و پاریس فرانسه است. این شهرها براساس حجم بالای ترافیک و به منظور کمک به سیستم حمل و نقل آن­‌ها انتخاب شدند.

شرکت اوبر شهرهای بمبئی، دهلی و بنگلور در هند را به دلیل جمعیت بالا انتخاب کرده است و با اجرای این برنامه در این شهرها قصد دارد از تراکم ترافیک بکاهد.

بطور مشابه، اوبر از ژاپن که خود یکی از رهبران جهانی در صنعت فناوری و اتوماسیون است و به سیستم حمل و نقل عمومی با کیفیتی دسترسی دارد، از شهرهای توکیو و اوزاکا برای پیوستن به این برنامه دعوت کرد.

در استرالیا نیز، اوبر با سیاست­گذاران محلی و اداره ایمنی هواپیمایی کشوری استرالیا برای پیوستن به این برنامه مذاکره کرده است.

تحقیقات نشان داده در برزیل، ایالت سائوپائولو که خانه یکی از شرکای تجاری اوبر یعنی Embraer است نیز تقاضا و بستر مناسب برای اجرای طرح تاکسی هوایی وجود دارد.

همچنین قرار است مرکز فناوری پیشرفته نیز در شهر پاریس که زادگاه این شرکت است، بازگشایی شود.

انتخاب این پنج کشور براساس معیارهایی مانند بازار قابل توجه، تعهدات محلی و شرایط مطلوب صورت گرفته است.

تیم Uber Elevate اولین نمونه از مسیر آینده پرواز هوایی را برای شهرهای دهلی، توکیو، بمبئی، سئول، سیدنی و تایپه طراحی و منتشر کرده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.