• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

همکاری BAE Systems و Renishaw برای تولید افزایشی قطعات هواپیمای جنگنده

  • کد خبر : 17303
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
همکاری BAE Systems و Renishaw برای تولید افزایشی قطعات هواپیمای جنگنده

شرکت چند ملیتی هوافضا BAE Systems تفاهم‌نامه‌ای را با تولیدکننده چاپگرهای سه بعدی فلزی مستقر در انگلستان با نام Renishaw به منظور بهبود فرایندهای تولید برای سیستم‌های هواپیمای جنگی امضا کرد. این همکاری با هدف بهبود عملکرد، کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشیدن به تولید سیستم‌های هواپیمایی و در نهایت پیشرفت فناوری نو در بخش دفاعی […]

شرکت چند ملیتی هوافضا BAE Systems تفاهم‌نامه‌ای را با تولیدکننده چاپگرهای سه بعدی فلزی مستقر در انگلستان با نام Renishaw به منظور بهبود فرایندهای تولید برای سیستم‌های هواپیمای جنگی امضا کرد.

این همکاری با هدف بهبود عملکرد، کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشیدن به تولید سیستم‌های هواپیمایی و در نهایت پیشرفت فناوری نو در بخش دفاعی و هوافضا انجام می‌شود. اندی شوفیلد، مدیر تولید و استراتژی مواد و فناوری برای سیستم‌های BAE، توضیح داد:

“این توافق‌نامه به ما اجازه می‌دهد تا یک محیط بازتر برای ایجاد ایده‌ها و دانش‌ها ایجاد کنیم. در محیطی با تکنولوژی پیشرفته و بودجه‌های به چالش کشیده شده، همکاری و نوآوری برای حفظ قابلیت‌های مهم بسیار ضروری است. من واقعاً از پتانسیل بالقوه این همکاری برای تحقق این موضوع هیجان زده‌ام. ”

سیستم های BAE و تولید مواد افزایشی

BAE Systems که مقر آن در لندن، انگلیس است، کشتی‌های پیچیده، وسایل نقلیه جنگی و سیستم‌های امنیتی را توسعه و پشتیبانی می‌کند. طبق گفته Schofiel، این شرکت از ۲۰ سال پیش تحقیق در مورد فنآوری‌های تولید افزایشی را آغاز کرده است که منجر به ادغام قطعات چاپی سه بعدی در هواپیماهای جنگنده Typhoon شده است. هواپیمای BAE Systems Tempest ، یک سیستم جنگی است که با استفاده از نمونه‌سازی سریع طراحی شده است.

اخیراً، BAE Systems برای آزمایشات چاپ سه بعدی فلزی خود در ساختمان‌ها، Simmerc Additive که یک نرم‌افزاری شبیه ساز از شرکت فناوری مستقر در کالیفرنیا است، را انتخاب کرد. از این رو به سیستم‌های BAE دسترسی بیشتر به فنآوری چاپ سه بعدی ” Stratasys “اعطا شد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.