• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

همکاری شرکت Telstra با TEOCO در زمینه استراتژی پهپاد

  • کد خبر : 18256
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
همکاری شرکت Telstra با TEOCO در زمینه استراتژی پهپاد

شرکت Telstra – یک شبکه تلفن همراه در استرالیا- برای توسعه استراتژی پهپاد، با TEOCO -شرکتی در زمینه تجزیه و تحلیل– همکاری خواهد کرد. Telstra از راه حل Teoco AirborneRF، برای ارزیابی آمادگی شبکه دسترسی رادیویی خود برای کاربردهای آینده پهپاد از جمله ارتباطات، ناوبری، نظارت، امنیت و هویت استفاده می‌کند. Teoco ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تحلیلی، […]

شرکت Telstra – یک شبکه تلفن همراه در استرالیا- برای توسعه استراتژی پهپاد، با TEOCO -شرکتی در زمینه تجزیه و تحلیل– همکاری خواهد کرد.

Telstra از راه حل Teoco AirborneRF، برای ارزیابی آمادگی شبکه دسترسی رادیویی خود برای کاربردهای آینده پهپاد از جمله ارتباطات، ناوبری، نظارت، امنیت و هویت استفاده می‌کند.

Teoco ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تحلیلی، تضمینی و بهینه برای بیش از ۳۰۰ ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی (CSP) و OEM در سراسر جهان است.

AirborneRF که قبلاً توسط چندین اپراتور tierone درسطح جهان گسترش یافته است، اتصال مؤثر و حیاتی را برای امکان مدیریت و کنترل ترافیک پهپادها در حریم هوایی پایین تر به وجود می‌آورد. Telstra از این راه‌حل برای توسعه یک پلتفرم به منظور فراهم نمودن بسیاری از خدمات مهم و حیاتی در پشتیبانی از عملیات موفق پهپادها استفاده می‌کند.

این پلتفرم پیوندی را بین شبکه‌های تلفن همراه و سیستم‌های هوانوردی (مانند مدیریت ترافیک هوایی، مدیریت ترافیک بدون سرنشین ها و سیستم‌های مدیریت اطلاعات پرواز) ایجاد می‌کند.

راه حل AirborneRF TEOCO نقش مهمی در کمک به Telstra ایفا کرده و یک پلتفرم امن، بی خطر و قابل اعتماد را در حریم هوایی شهری فراهم می کند. Telstra این اقدام را، پس از تصمیم Uber در سال ۲۰۱۹ مبنی بر استفاده از Melbourne به عنوان یکی از سه شهر آزمایشی برای “تاکسی های هوایی”، امری پراهمیت تلقی نمود.

انتظار می رود این طرح، که بخش آزمایشی آن در سال جاری آغاز شده است تا سال ۲۰۲۳ به کاربرد تجاری برسد.

شرکت‌های مخابراتی می‌توانند خدمات مورد نیاز پهپادی را از طریق شبکه‌های تلفن همراه خود ارائه دهند. مثلاً برای اینترنت اشیاء (IOT) می توانند خدمات ثبت پهپاد، فعال‌سازی و شناسایی آن ها را انجام دهند. همچنین برای انترنت نسل ۵ می توانند کنترل و فرمان از راه دور با تأخیر فوق العاده کم فراهم کرده و به عنوان عامل انتقال ویدئو و داده عمل کنند.

Thomas Neubauer، معاون رئیس توسعه تجارت TEOCO گفت: ما طی ۱۲ ماه گذشته، تعدادی از ارزیابی‌های مربوط به تکنولوژی پهپاد را با مشتریان مختلف صنعت، در زمینه اجرای قانون، کمک‌های بشردوستانه، بلایای طبیعی، اولین بهره‌برداران و شوراهای شهر اجرا کرده‌ایم.

وی گفت: “پهپادهای تجاری فرصت بزرگی را برای اپراتورهای مخابراتی فراهم می‌کنند، اما اتصال هوایی آن‌ها تنها از طریق پشتیبانی از شبکه‌های تلفن همراه مقدور است. شبکه‌های تلفن همراه برای پاسخگویی به نیازهای صنعت هوانوردی طراحی نشده‌اند، بنابراین، برای تضمین کیفیت خدمات هوایی، نیاز به تمرکز جدی دارد.  با کمک راه‌حل AirborneRF، این ضمانت به تعداد زیادی از اپراتورها در سراسر جهان داده می‌شود.”

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.