• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

هزینه ۱۰ میلیارد دلاری برای طراحی تسلیحات (LRSO) توسط Raython

  • کد خبر : 18998
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
هزینه ۱۰ میلیارد دلاری برای طراحی تسلیحات (LRSO) توسط Raython

شرکت Raytheon Technologies پیش‌بینی می‌کند که انتخاب نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) به منظور طراحی سلاح های standoff دوربرد (LRSO) برای این شرکت، در طول مدت زمان این برنامه، حدود ۱۰ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت. این شرکت این پروژه را به عنوان یک امتیاز با ارزش در بلند مدت می‌بیند و می‌گوید: USAF در […]

شرکت Raytheon Technologies پیش‌بینی می‌کند که انتخاب نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) به منظور طراحی سلاح های standoff دوربرد (LRSO) برای این شرکت، در طول مدت زمان این برنامه، حدود ۱۰ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.

این شرکت این پروژه را به عنوان یک امتیاز با ارزش در بلند مدت می‌بیند و می‌گوید: USAF در ماه آوریل برای LRSO یک قرارداد انحصاری باRaytheon  تنظیم نمود و خیلی زود به رقابت توسعه موشکی پایان داد. لاکهید مارتین همچنین برای طراحی و ساخت موشک رقابت می‌کند. در سال۲۰۱۷ به هر کدام از این شرکت‌ها، ۹۰۰ میلیون دلار جهت توسعه سامانه‌های تسلیحاتی اهدا شد.

LRSO یک موشک کروز پنهان کار با نوک هسته ای است که قصد دارد جایگزین موشک کروز AGM-86 شود که از هوا پرتاب می شود (ALCM). ALCM قرار است تا سال ۲۰۳۰ در خدمت USAF باشد.

سلاح جدید که از هواپیمای بمب افکن مانند Boeing B-52 پرتاب می‌شود، یکی از استراتژی‌های سه‌گانه‌ی هسته‌ای ایالات متحده می‌باشد، یک استراتژی با سه گزینه برای انجام حملات هسته‌ای. موشک‌های بالستیک زمینی و موشک‌های بالستیک پرتاب شده از زیر دریایی دو رکن دیگر این استراتژی هستند.

Raytheon پیش بینی کرده بود که مذاکرات مربوط به قرارداد با USAF برای مرحله مهندسی و توسعه ساخت LRSO در سال مالی ۲۰۲۱ آغاز شود. انتظار می رود قراردادی را در FY2022 نیز امضا کند.

برنده شدن در یک برنامه دفاعی بزرگ مانند LRSO خبرهای خوشایندی برای Raytheon در میان مشکلات ناشی از ویروس کرونا در تجارت صنعت هواپیمایی خود است. شرکتRaytheon  که بر بخش دفاعی متمرکز است، چند هفته قبل در ۳ آوریل به شرکت United Technologies که بر روی هوانوردی تجاری تمرکز دارد، ملحق شد.

پیش‌بینی می‌شود که شرکت‌های سابق United Technologies پرت اند ویتنی و Collins Aerospace شرایط بسیار سختی داشته باشند.

Toby O’Brien، مدیر ارشد مالی شرکت Raytheon Technologies می‌گوید: “ما انتظار داریم که فروش در Pratt و Collins به میزان قابل توجهی کاهش یابد. سود عملیاتی pratt در سه ماهه دوم یک ضرر خواهد بود و در Collins سودی نخواهیم داشت”

در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰، هزینه های مربوط به جدا شدن شرکت Otis و شرکت گرمایشی Carrier باعث شد Raython Technologies مبلغ ۸۳ میلیون دلار ضرر کند که نسبت به سال گذشته ۱۰۶% کاهش داشته است. هزینه‌های مربوط به اقدامات ایمنی ویروس کرونا نیز در سه ماهه اول منجر به خسارت شد. فروش سه ماهه اول با یک درصد کاهش به ۱۸٫۲ میلیارد دلار رسید. این فروش‌ها شامل درآمد حاصل از Otis و Carrier بود و نه Raython.

شرکت Raytheon در سه ماهه اول سال ۷٫۲ میلیارد دلار درآمد کسب کرد و نسبت به سال قبل ۶٫۵% افزایش یافت. در این دوره ۱٫۱۹ میلیارد سود داشته که نسبت به سال گذشته ۷٫۱% افزایش داشته است.

Raytheon Technologies حدود ۸٫۵ میلیارد دلار پول نقد و تقریبا ۲۵ میلیارد دلار بدهی دارد.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.