• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
13

نیروی دریایی ایالات‌متحده به دنبال پهپاد های کوچک کشتی-نشین

  • کد خبر : 19806
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
نیروی دریایی ایالات‌متحده به دنبال پهپاد های کوچک کشتی-نشین

نیروی دریایی ایالات متحده (USN) در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقه ساخت نمونه اولیه و اثبات قابلیت پرواز یک پهپاد جدید با قابلیت عملیات روی کشتی است. این پروژه توسط Innovation and Modernization Patuxent River انجام می‌شود که شراکتی بین گروه ساخت نمونه های اولیه Naval Air Warfare Center Air Division AirWorks و مرکز تحقیقات […]

نیروی دریایی ایالات متحده (USN) در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقه ساخت نمونه اولیه و اثبات قابلیت پرواز یک پهپاد جدید با قابلیت عملیات روی کشتی است.

این پروژه توسط Innovation and Modernization Patuxent River انجام می‌شود که شراکتی بین گروه ساخت نمونه های اولیه Naval Air Warfare Center Air Division AirWorks و مرکز تحقیقات Georgia Tech است.

بخش هوایی نیروی دریایی قصد دارد از ۳۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۰ در Yuma Proving Ground در آریزونا از رقابت فناوری برای انتخاب پهپادها حمایت کند. پس از آن، USN ممکن است قراردادهای نمونه های اولیه را به بیش از یک تولیدکننده اعطا کند تا پهپادهای خود را بهبود بخشد.

برای پرداخت هزینه نمونه های اولیه، این سرویس قصد دارد از اختیارات دیگر پرداختی خود، که مقررات و محدودیت های کمتری نسبت به برنامه‌های خرید سنتی دارد، استفاده کند.

USN می‌گوید: “هر شرکتی که در این رقابت برنده ی قرارداد شود، این توانایی را دارد که جزئی از این برنامه توسعه پهپاد با ارزش تحمینی یک میلیارد دلار شود.”

این سرویس، به ویژه نیاز به پهپادهایی دارد که بتوانند از شرایط محیطی دشوار بدون تجهیزات ویژه برای پرتاب یا بازیابی پرواز کنند. همچنین پهپاد باید با محموله ۱۱٫۳ کیلوگرمی قابلیت پرتاب و بازیابی داشته باشد، دارای ۳۰۰ وات توان الکتریکی در دسترس برای حمل محموله بوده، مداومت پروازی بیش از ۱۲ ساعت داشته باشد، برد پروازی آن برای کنترل و فرماندهی حداقل  ۱۲۹ کیلومتر در خط دید بوده و قادر به پرتاب و بازیابی در دایره ای با قطر ۷ متر باشد.

این پهپادها همچنین باید قادر به ارسال فیلم fullmotion در روز یا شب بوده و نیز لینک داده ی کنترل و فرماندهی کاملاً رمزگذاری شده داشته باشد.

USN تعدادی از پهپادهای کوچکتر از جمله Boeing Insitu ScanEagle و RQ-21 Blackjack را نیز اداره می‌کند.

تلاش این سرویس برای تهیه پهپاد کوچک، در ادامه تلاش مشابه ارتش ایالات متحده به نام «مسابقه توسعه سیستم هوایی بدون سرنشین تاکتیکی آینده» است. این تلاش در رقابت با پهپادهای Arcturus UAV و L3Harris و Martin UAV و Textron در حال انجام است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.