• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

نمایشگاه هوایی UMEX 2020: رونمایی از پهپاد بومی Garmousha توسط Edge

  • کد خبر : 17791
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
نمایشگاه هوایی UMEX 2020: رونمایی از پهپاد بومی Garmousha توسط Edge

در نمایشگاه هوایی UMEX که از ۲۳ تا ۲۵ فوریه در ابوظبی برگزار شد، شرکت دفاعی امارات متحده عربی(Edge) از پهپاد Garmousha رونمایی نمود. Garmousha توسط یکی از زیربخشهای Edge یعنی ADASI طراحی شده و از نظر ماهیت، بسیار خودکار و ماژولار است. همچنین این پهپاد قادر به حمل بارهای مختلفی با وزن حداکثر ۱۰۰ […]

در نمایشگاه هوایی UMEX که از ۲۳ تا ۲۵ فوریه در ابوظبی برگزار شد، شرکت دفاعی امارات متحده عربی(Edge) از پهپاد Garmousha رونمایی نمود.

Garmousha توسط یکی از زیربخشهای Edge یعنی ADASI طراحی شده و از نظر ماهیت، بسیار خودکار و ماژولار است. همچنین این پهپاد قادر به حمل بارهای مختلفی با وزن حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم است. این پهپاد در نمایشگاه با یک محموله پایدار الکترونوری و با یک سنسور مادون قرمز به نمایش گذاشته شد.

یکی از نمایندگان شرکت Edge گفت که موتور دیزلی کم مصرف این پهپاد عمودپرواز، مداومت پروازی ۶ ساعت و برد ۱۵۰ کیلومتری را ممکن می سازد.

Garmousha برای تحقق الزامات خاص نیروهای مسلح امارات متحده عربی طراحی و ساخته شده است. این پهپاد در حال حاضر مراحل آزمایش و ارزیابی را طی می‌کند و انتظار می رود به زودی عملیاتی شود.

این پهپاد می‌تواند برای تشخیص نشت خط لوله، بررسی زیرساخت‌ها و عملیات جستجو و نجات و همچنین شناسایی، نظارت و دستیابی به هدف مورد استفاده قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.