• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
17

نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح در تهران افتتاح شد

  • کد خبر : 14284
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح در تهران افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح با حضور فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش در پایگاه یکم‌ شکاری ترابری شهید لشکری تهران افتتاح شد. در نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح که تا ۲۲ بهمن برپا خواهد بود، آخرین دستاوردهای نیروی هوایی ارتش، نیروی هوافضای سپاه، هوانیروز ارتش و هواناجا به نمایش در می‌آید. همچنین در […]

نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح با حضور فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش در پایگاه یکم‌ شکاری ترابری شهید لشکری تهران افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح در تهران افتتاح شد

در نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح که تا ۲۲ بهمن برپا خواهد بود، آخرین دستاوردهای نیروی هوایی ارتش، نیروی هوافضای سپاه، هوانیروز ارتش و هواناجا به نمایش در می‌آید.

همچنین در این نمایشگاه انواع جنگنده‌های سوخو ۲۲، میگ ۲۹، اف ۴، اف ۱۴، سوخو ۲۴، میراژ اف ۱، اف ۷، اف ۵ و صاعقه به همراه هواپیماهای ترابری ایلوشین ۷۶، آنتونوف ۷۴، سی ۱۳۰، بویینگ ۷۴۷ به معرض نمایش گذاشته شده است.

علاوه بر این در این نمایشگاه انواع بالگردهای هجومی کبرا، طوفان و بالگردهای ترابری ۲۱۴، ۲۱۲، ۲۰۵ و میل ۱۷، شینوک و sh3، نیز به نمایش در آمده است.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.