• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
13

موافقت ایالات متحده با فروش UH-60 و E-2D به متحدان اروپایی

  • کد خبر : 19995
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
موافقت ایالات متحده با فروش UH-60 و E-2D به متحدان اروپایی

دولت ایالات متحده فروش ۶ فروند هلیکوپتر Sikorsky UH-60M Black Hawk و تجهیزات مرتبط با آن را به لیتوانی، و سه فروند Northrop Grumman E-2D Advanced Hawkeyes Advanced را به فرانسه تایید کرده است. براساس اعلام آژانس همکاری‌های امنیت دفاعی (DSCA)، فروش پیشنهادی لیتوانی با قیمت تقریبی ۳۸۰ میلیون دلار انجام می‌شود. این خرید شامل […]

دولت ایالات متحده فروش ۶ فروند هلیکوپتر Sikorsky UH-60M Black Hawk و تجهیزات مرتبط با آن را به لیتوانی، و سه فروند Northrop Grumman E-2D Advanced Hawkeyes Advanced را به فرانسه تایید کرده است.

براساس اعلام آژانس همکاری‌های امنیت دفاعی (DSCA)، فروش پیشنهادی لیتوانی با قیمت تقریبی ۳۸۰ میلیون دلار انجام می‌شود.

این خرید شامل ۱۴ موتور GE Aviation T700، تجهیزات ارتباطی و ناوبری و پشتیبانی لجستیکی خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: “این کار، از سیاست خارجی و امنیت ملی ایالات متحده پشتیبانی می‌کند و موجب بهبودی امنیت متحد ناتو می شود که یک نیروی مهم برای تضمین صلح و ثبات در اروپا است.”

همچنین انتظار می‌رود که قابلیت‌های لیتوانی مانند افزایش نیروها، امنیت مرزها، جستجو و نجات و همچنین پشتیبانی نظامی در شرایط آب و هوایی مختلف، به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

DSCA می‌افزاید: “هلیکوپترهای UH-60 قابلیت همکاری با نیروهای آمریکایی و ناتو را در واکنش سریع به انواع مأموریت‌ها و موقعیت‌یابی سریع سربازان با حداقل دارایی های هلیکوپتر فراهم می‌سازند.”

Vilnius بعد از اینکه تحلیل بازار به این نتیجه رسید که Sikorsky هواپیمای بهینه ای است، این هلیکوپتر را در اکتبر گذشته انتخاب کرد که می‌تواند جایگزین ناوگان قدیمی Mil Mi-8 کشور شود. انتظار می‌رود تحویل‌ها از سال ۲۰۲۴ آغاز شود.

در اعلامیه DSCA آمده است که Vilnius از طریق فروش پیشنهادی، نیروهای مسلح خود را مدرن‌سازی کرده و توسعه خواهد داد تا پشتیبانی چند مأموریتی در منطقه خود داشته باشد و با تهدیدات تروریسم مبارزه کند”.

فروش پیشنهادی E2D به فرانسه، که ۱۰ موتو T56 رولز رویس، تجهیزات راداری و ناوبری و همچنین پشتیبانی لجستیکی و تجهیزات را پوشش می‌دهد، حدود ۲ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.
فرانسه یک اپراتور موجود برای E2C است که ۳ فروند از آن را در ناوگان خود دارد. این کشور این نوع هواپیما را از تنها شرکت حمل و نقل خود، Charles de Gaulle اداره می کند.
DSCA می‌گوید: فروش پیشنهادی، توانایی فرانسه را برای مقابله با تهدیدهای جاری و آینده بهبود خواهد بخشید. هواپیمای E2D سبب توسعه و گسترش مداوم قابلیت‌های هوانوردی دریایی فرانسه خواهد شد و تعامل با نیروهای دریایی ایالت متحده را حفظ خواهد کرد.”

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.