• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

نروژ طرح تضمین وام خطوط هوایی را تمدید می کند

  • کد خبر : 19361
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
نروژ طرح تضمین وام خطوط هوایی را تمدید می کند

دولت نروژ قصد دارد تا پایان ماه اکتبر طرح تضمین وام دولتی خود را برای خطوط هوایی تمدید کند و اعلام داشت که این بحران از آنچه در زمان آغاز این برنامه پیش‌بینی شده‌بود، طولانی تر است. دولت این طرح را در ماه مارس اجرا کرد که براساس آن، ۵۳۳ میلیون دلار به سه ناوگان نروژی، SAS […]

دولت نروژ قصد دارد تا پایان ماه اکتبر طرح تضمین وام دولتی خود را برای خطوط هوایی تمدید کند و اعلام داشت که این بحران از آنچه در زمان آغاز این برنامه پیش‌بینی شده‌بود، طولانی تر است.

دولت این طرح را در ماه مارس اجرا کرد که براساس آن، ۵۳۳ میلیون دلار به سه ناوگان نروژی، SAS و Wideroe واگذار شد. نیمی از بودجه این طرح، که توسط آژانس تضمین اعتبار صادراتی نروژ GIEK اداره می‌شود، به نروژی‌ها اختصاص داده شده است.

Islelin Nybo وزیر صنعت نروژ می‌گوید: ما در حال تطبیق خود با وضعیت بازار هوانوردی هستیم که در حال حاضر در وضعیتی طولانی‌تر و جدی‌تر از زمانی است که این طرح در ابتدا در ماه مارس به تصویب رسید. دولت کمک خواهد کرد که هوانوردی نروژ طی این دوره بسیار طاقت فرسا حفظ شود. وی می‌افزاید: شرکت‌های هواپیمایی متعهد به حفظ حداقل سطح خدمات خود به عنوان بخشی از این طرح هستند.

این وزارتخانه می‌گوید وضعیت امروز ممکن است باعث شود تا شرکت‌های هواپیمایی خواستار دریافت وام های بدون وثیقه از بانک‌ها یا تأمین وثیقه کافی به وام دهنده و GIEK باشند.

اکنون پیشنهاد می‌شود این طرح از ۳۰ ژوئن تا پایان اکتبر تمدید شود. این بدان معنی است که خطوط هوایی که با صاحبان و طلبکاران خود در مورد تغییرات کمک های مالی در حال گفتگو هستند، زمان بهتری برای بررسی اینکه آیا آنها از طرح ضمانت استفاده خواهند کرد یا خیر، خواهند داشت.

“این تغییر با توجه به ریسک دولت مثبت خواهد بود و ممکن است دسترسی شرکت‌ها به این طرح را آسان‌تر کند.”

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.