• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

مواجهه شرکت لئوناردو با بحران منابع مالی

  • کد خبر : 18994
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
مواجهه شرکت لئوناردو با بحران منابع مالی

لئوناردو یکی از مهم‌ترین شرکت‌های هوافضایی می‌باشد که در اثر بحران شیوع ویروس کرونا، ناوگان خود را به حالت تعلیق درآورده است، زیرا تجارت غیرنظامی آن تحت تأثیر رکود شدید در بازار تجاری قرار گرفته که این کاهش را با تقاضای بیشتر برای محصولات نظامی خود جبران می‌کند. این شرکت ایتالیایی، از طریق مالکیت شراکتی […]

لئوناردو یکی از مهم‌ترین شرکت‌های هوافضایی می‌باشد که در اثر بحران شیوع ویروس کرونا، ناوگان خود را به حالت تعلیق درآورده است، زیرا تجارت غیرنظامی آن تحت تأثیر رکود شدید در بازار تجاری قرار گرفته که این کاهش را با تقاضای بیشتر برای محصولات نظامی خود جبران می‌کند.

این شرکت ایتالیایی، از طریق مالکیت شراکتی خود با ایرباس در شرکت تولیدکننده هواپیماهای توربوپروپ ATR و همچنین به دلیل بخش سازه‌های هوایی که تأمین‌کننده اصلی پروژه Boeing 787 است؛ در معرض بحران هواپیمایی قرار دارد. رکود در سفرهای VIP حتی بر بخش هلیکوپتری که متأثر از رکود در بخش offshore است نیز ضربه وارد کرده است.

گذشته از بخش الکترونیکی و امنیت دفاعی، لئوناردو طیف وسیعی از بالگردها و هواپیماهای نظامی C-27J (که به/از مناطق غیرقابل دسترس پرواز می کنند) را تولید می‌کند.

گروه مستقر در روم، شروع قدرتمندی را تا سال ۲۰۲۰ داشت و سفارش آن در سه ماه اول سال، قبل از تأثیر COVID-19 به میزان ۳۶% نسبت به سال قبل افزایش داشت که معادل ۳٫۴ میلیون یورو بود. ایتالیا اولین کشور اروپایی بود که از شیوع بیماری به شدت تحت تأثیر قرار گرفت. کاهش شدید تولید در ماه مارس، به دلیل کاهش تقاضا و تعطیلی کارخانه باعث شد که درآمدهای سه ماهه اول با افت ۵% به ۲٫۶ میلیارد یورو و EBITA (درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک) با افت ۷۵% به ۴۱ میلیون یورو کاهش یابد.

لئوناردو اعلام کرد تسهیلات اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد یورو را از صندوق بانک‌های بین‌المللی دریافت کرده است، مدیر اجرایی Alessandro Profumo می‌گوید: “در تلاش هستیم تا نقدینگی شرکت را تقویت کرده و انعطاف‌پذیری مالی بیش تری را در محیط اقتصادی تغییر یافته ناشی از این بیماری همه گیر ایجاد نماییم.”

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.