• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
8

معرفی قابلیت نجات پهپاد دریایی توسط شرکت Elbit Systems

  • کد خبر : 19094
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
معرفی قابلیت نجات پهپاد دریایی توسط شرکت Elbit Systems

شرکت Elbit Systems از قابلیت نجات منحصر به فرد گشت‌‌های دریایی Hermes 900 در سامانه هواپیمای بدون سرنشین (UAS) خود خبر داد. این پهپاد برای انجام ماموریت‌های جستجو و نجات در برد طولانی استفاده شده و مجهز به قایق بادی، ظرفیت اعزام دقیق و قابلیت شناسایی یکپارچه است. شرایط آب و هوایی نامطلوب و مداومت […]

شرکت Elbit Systems از قابلیت نجات منحصر به فرد گشت‌‌های دریایی Hermes 900 در سامانه هواپیمای بدون سرنشین (UAS) خود خبر داد. این پهپاد برای انجام ماموریت‌های جستجو و نجات در برد طولانی استفاده شده و مجهز به قایق بادی، ظرفیت اعزام دقیق و قابلیت شناسایی یکپارچه است.

شرایط آب و هوایی نامطلوب و مداومت پروازی کوتاه تأثیر چشمگیری بر توانایی‌های جستجو و نجات هواپیماهای سرنشین‌دار دارد. طبق گفته این شرکت Hermes 900 برای مقابله با چنین شرایطی مجهز است. این هواپیما مداومت پروازی بالایی دارد و در هوای نامطلوب به خوبی عمل می‌کند و قادر است بیش از ۲۴ ساعت پرواز مداوم داشته باشد.

Hermes 900 می‌تواند حداکثر چهار عملیات جستجوی هوایی برای نجات شش نفر داشته باشد. این پهپاد با استفاده از یک رادار دریایی پردازنده، شرایط نجات احتمالی را تشخیص می‌دهد. پس از تشخیص، محموله مادون قرمز برای شناسایی هویت بصری عملیاتی می‌شود و یک محاسبه سریع از هدف انجام می‌شود، این امر پهپاد را قادر می‌سازد تا قایق‌های خود را از ارتفاع کم اعزام کند.

شرکت تابعه انگلیسی Elbit در حال برنامه‌ریزی برای نشان دادن Hermes 900، به آژانس دریایی و ساحلی این کشور (MCA) در ماه آگوست بود. به گفته مدیر اجرایی انگلیس، مارتین فوزت، این شرکت قصد دارد آزمایشی را برای ارزیابی امکان‌سنجی استفاده از پهپادها برای پشتیبانی از ماموریت‌های جستجو و نجات انجام دهد.

برای نشان دادن هرمس به عنوان یک پرنده مناسب برای مقامات انگلیس، هرمس باید با سازمان هواپیمایی کشوری انگلستان (CAA) هماهنگ شود. به گفته Fausset، این واقعیت که هرمس به عنوان هواپیمای غیرنظامی در ایسلند، پرتغال و سوئیس پرواز کرده است، پرونده آن را تقویت می‌کند.

وی گفت: “قرار دادن یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ به فضای هوایی غیرنظامی یک قدم بزرگ است، اما ما با MCA و CAA همکاری می‌کنیم.”

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۵، پهپاد با مداومت پروازی بالای Hermes 900 را استفاده کرده است. این هواپیما همچنین توسط مشتریان بی‌شماری از جمله سوئیس، انگلستان، برزیل، مکزیک و شیلی، اتحادیه اروپا و سازمان ملل انتخاب شده است.

این شرکت گزارش داده است که اخیراً یک مشتری ناشناس در جنوب شرقی آسیا Hermes 900 را خریداری و دریافت کرده است.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.