• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

معرفی سیستم فرود خودکار ایمن Garmin برای هواپیمای TBM 940

  • کد خبر : 17983
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
معرفی سیستم فرود خودکار ایمن Garmin برای هواپیمای TBM 940

Daher سیستم فرود خودکار ایمن Garmin را به عنوان بخشی از یک بسته ارتقاء یافته که برای نسخه ۲۰۲۰ هواپیمای توربوپراپ تک موتوره و پرسرعت TBM 940 معرفی کرده بود، بر روی آن نصب کرده است. این شرکت سازنده فرانسوی می‌گوید: عملکرد سیستم فرود خودکار که آن را HomeSafe نیز می‌نامند، می‌تواند در صورت عدم […]

Daher سیستم فرود خودکار ایمن Garmin را به عنوان بخشی از یک بسته ارتقاء یافته که برای نسخه ۲۰۲۰ هواپیمای توربوپراپ تک موتوره و پرسرعت TBM 940 معرفی کرده بود، بر روی آن نصب کرده است.

این شرکت سازنده فرانسوی می‌گوید: عملکرد سیستم فرود خودکار که آن را HomeSafe نیز می‌نامند، می‌تواند در صورت عدم توانایی خلبان، هواپیما را بدون دخالت انسان کنترل کرده و فرود آورد.

سیستم HomeSafe که به عنوان بخشی از کابین خلبان (flight deck) هواپیمای ۹۴۰ در دسترس است، می‌تواند با درنظر گرفتن میزان سوخت، مسافت پرواز و طول باند، اطلاعات مربوط به آب و هوا، ترافیک و ناهمواری های زمین را برای انتخاب “فرودگاه بهینه برای فرود” مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

Daher می‌گوید، این شرکت امیدوار است بتواند مجوز این سیستم را تا اواسط سال جاری از ایالات متحده و اروپا بگیرد تا بتواند به عنوان یک سیستم تکمیلی، در دسترس صاحبان نسخه قبلی ۹۴۰ که در مارس ۲۰۱۹ معرفی شد، قرار گیرد.

داهر سومین سازنده هواپیمای تجاری است که توانسته سیستم فرود خودکار ایمن Garmin را به هواپیماها اضافه کند. Cirrus و Piper این قابلیت را سال گذشته برای SF50 Vision Jet و M600SLS اضافه کردند.

نسخه ۲۰۲۰ هواپیمای TBM 940 دارای یک کابین به روز شده با مواد و چرم‌ با کیفیت و طیف وسیعی از رنگ‌ها برای روکش صندلی و صفحه‌های جانبی است و همچنین دارای موارد اضافی مربوط به راحتی مانند قلاب‌های هدست در پشت صندلی‌های عقب، نگهدارنده لیوان اضافی و یک نگهدارنده دستگاه تبلت در کنار کنسول مرکزی است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.