• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

مشکلات پلیس نیوزیلند در بکارگیری هلیکوپتر Eagle

  • کد خبر : 18017
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
مشکلات پلیس نیوزیلند در بکارگیری هلیکوپتر Eagle

هلیکوپتر Eagle، به مدت ۵ هفته در آسمان Christchurch به پرواز درآمد و موجب انتقاداتی از جانب مردم شد. شکایت ساکنان درمورد حضور هلیکوپتر با سر و صدای زیاد آن بود. علیرغم شکایت ساکنان در مورد سرو صدا، این هلیکوپتر توانست به مردی که دچار مشکل قلبی در پارک شده بود و به شخصی که […]

هلیکوپتر Eagle، به مدت ۵ هفته در آسمان Christchurch به پرواز درآمد و موجب انتقاداتی از جانب مردم شد. شکایت ساکنان درمورد حضور هلیکوپتر با سر و صدای زیاد آن بود.

علیرغم شکایت ساکنان در مورد سرو صدا، این هلیکوپتر توانست به مردی که دچار مشکل قلبی در پارک شده بود و به شخصی که تهدید به خودکشی کرده بود، کمک کند.

John Price، فرمانده پلیس ناحیه بیش تر بازخوردهای مردم را پذیرفت و گفت این نویز به دلیل شب‌های گرم تابستان است که منجر به باز شدن تعداد زیادی از پنجره‌های منازل می‌شود. او ادامه داد: اما چیزی که باید به آن اهمیت دهیم، فواید نجات جان اشخاص در مقابل سرو صدا است. وی گفت، به منظور حداقل نمودن اختلال، هلیکوپتر به طور معمول بین ساعت ۱۱ شب تا ۳ صبح، وقفه ای داشته و در ارتفاع بالایی دور می زند تا سر و صدای آن غیرقابل تحمل نباشد. این هواپیما به گشت زنی در آسمان نمی‌پردازد و فقط هنگامی که تهدیدی وجود داشته باشد به پرواز در می‌آید.

وی گفت: کارمندانم از این هلیکوپتر راضی هستند در هوا بودن و توانایی نشان دادن مسیرهای واضح، به خصوص اگر به دنبال یک مجرم مسلح باشیم، شبکه امنی را برای کارکنان ما فراهم می‌کند.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.